يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۲۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۱ تير ۱۳۹۹
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت دمای ۵۰.۲ درجه در شوش در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت دمای ۵۰.۲ درجه در شوش در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: افزایش رطوبت در شهرهای ساحلی با شدت و ضعف تا فردا ادامه خواهد داشت و بعد از آن به تدریج کاهش می‌یابد.

وی افزود: از فردا تا سه‌شنبه کاهش یک تا دو درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود. تا اواسط هفته نیز به ویژه در نیمه غربی استان خوزستان، در بعضی ساعات وزش باد متوسط مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۵۰.۲ و ایذه با ۲۷.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۱.۷ تا ۴۹ درجه سانتیگراد در نوسان بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها