يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۲۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۲۱ تير ۱۳۹۹
فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه آرامش در این شهرستان حاکم است، گفت: انتشار هرگونه عکس و فیلم توسط رسانه‌های بیگانه از ناامنی کذب است.
به گزارش پایگاه 598، فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه آرامش در این شهرستان حاکم است، گفت: انتشار هرگونه عکس و فیلم توسط رسانه‌های بیگانه از ناامنی کذب است.

18 تیرماه اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اعتبارنامه منتخب گچساران رأی ندادند و وی از حضور در مجلس جا ماند.

رأی‌گیری درباره گزارش کمیسیون تحقیق در این روز با شرکت 251 نماینده مجلس به‌صورت مخفی برگزار شد و 102 نماینده به اعتبارنامه منتخب گچساران رأی مثبت، 128 نماینده رأی مخالف و 21 نماینده رأی ممتنع دادند.

رد اعتبار نامه منتخب مردم گچساران و باشت دستمایه جوسازی و دروغ‌پردازی رسانه‌های بیگانه قرار گرفت تا جایی که با انتشار برخی تصاویر و فیلم‌ها سعی داشتند اینگونه وانمود کنند که ناامنی و اغتشاشی در پی این ماجرا در گچساران به وجود آمده در حالی که آرامش بر فضای این شهرستان حاکم است.

فرماندار گچساران در پی جوسازی رسانه‌های بیگانه، انتشار این‌گونه اخبار، فیلم و عکس را ادامه دشمنی غربی‌ها دانست و تاکید کرد: گچساران‌ هم‌اکنون در یک فضای کامل آرام به‌سر می‌بر‌د و هرگونه خبر مبنی بر وجود ناامنی در این شهرستان کذب محض است.

علی خوان‌پایه با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در گچساران نیست، افزود: هر فیلم و عکسی که ضدانقلاب منتشر کرده کذب بوده و فضا به صورت کامل در این روزها آرام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها