يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۴۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۵ تير ۱۳۹۹
ابطحی؛ فعال سیاسی درباره وضعیت عروس خانواده امام(ره) پس از ابتلا به کرونا توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه اعتماد: ابطحی؛ فعال سیاسی درباره وضعیت عروس خانواده امام(ره) پس از ابتلا به کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

او نوشت: واقعا موج است؟ دومي است؟ يا همان اولي است؟ يا هنوز سبُك باران ساحل‌هاست و شب تاريك و بيم موج‌هاي اصلي در پيش است. هيچكس چيز قطعي درباره آينده كرونا نمي‌داند. دكتر‌ها در همه جاي دنيا گيج‌طور به نظر مي‌رسند. يك ماه، يك سال، ۵ سال، در سرما، در گرما. كي تمام مي‌شود آيا؟

در اين ميان بايد قدر وزير بهداشت خودمان را بدانيم كه احتمالا با مرحوم نوستراداموس رابطه‌اش خوب است پيش‌بيني كرده كه بي‌ترديد دوباره برمي‌گرديم به روزهايي كه مردم عزيز كشورمان با سلامتي و شادماني در كنار هم زندگي كنند و ديري نخواهد پاييد و... ما كه بخيل نيستيم. ان‌شاءالله بشود.

از آقا ياسر خميني احوالات مادرش، عروس امام خميني را مي‌پرسيدم. ديروز بالاخره بعد از گذراندن روزهاي خيلي سخت، توانست به منزل برگردد. جداي از اينكه عروس امام و مادر حسن آقا و اينهاست. شخصا خيلي انسان محترم و اهل انديشه و متواضعي است. به صورت خانوادگي ارتباط فراواني داريم. تعريف دو را دور از يك مقام نيست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها