يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۴۹۸
زمان انتشار: ۰۴:۱۸     ۲۶ تير ۱۳۹۹
حماقت خنده‌دار رسانه‌های ضدانقلاب در پوشش یک خبر خاص؛
در حالی که ایران توانسته با استفاده از روش هایی خاص، نفتکش خود را -که به ناحق در حال توقیف توسط دشمن بوده- پس بگیرد، رسانه ضدانقلاب دویچه وله فارسی ضمن پوشش این خبر در تیتری جهت دار و عجیب نوشت: «ایران یک نفتکش حامل نفت تحریمی خود را در سواحل امارات ربود»(!)
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس در خبری اعلام کرد که ایران توانسته یکی از نفتکش های حامل محموله نفتی خود را که آمریکا ماه ها بدنبال توقیف آن بوده است، به شکل حیرت آوری از سواحل امارات باز پس گیرد!

سایت "تانکرترکرز"، که به رصد کردن تجارت نفت در دریاها مشغول است نیز اعلام کرده که عکس‌های ماهواره‌ای نشان می دهند که این نفتکش در آب‌‌های ایران و در نزدیکی جزیره هرمز توقف کرده است.

با این وجود و در حالی که ایران توانسته با استفاده از روش هایی خاص، نفتکش خود را -که به ناحق در حال توقیف توسط دشمن بوده- پس بگیرد، رسانه ضدانقلاب دویچه وله فارسی ضمن پوشش این خبر در تیتری جهت دار و عجیب نوشت: «ایران یک نفتکش حامل نفت تحریمی خود را در سواحل امارات ربود»(!)




العربیه فارسی نیز در صفحه توئیتر خود با پوشش این خبر نوشت: ایران نفتکش حامل نفت تحریمی خود را ربود(!)




اینکه چطور یک کشور می تواند نفتکش خود را برباید از جمله مسائلی است که با واکنش طنزآمیز کاربران فضای مجازی همراه شده است!

خبررسانی جالب توجه رسانه های ضدانقلاب در خصوص این موضوع اساساً این سوال را به وجود آورد که چگونه یک کشور می تواند نفتکش خود را برباید؟! موضوعی که واکنش طنز کاربران فضای مجازی را هم به دنبال داشت!

یکی از کاربران خطاب به العربیه فارسی نوشته است: «آخه مگه کسی مال خودش را می رباید؟! بگویید ایران مال خودش را از دست راهزننان بین المللی نجات داد!»

کاربر دیگری هم ضمن تمسخر تیتر بکار رفته در رسانه سعودی نوشته است: «نفتکش خودمون هست؛ کسی که چیزی برای خودش هست را نمی دزدد بلکه پس می گیرد!»

اما عدم واکنش رسمی امارات در قبال بازپس‌گیری این نفتکش هم از جمله مسائلی بود واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخته و آن را نشانه ای از قدرت جمهوری اسلامی در منطقه تلقی کرده‌اند.

لازم به ذکر است که رسانه های معاند همچون العربیه فارسی در مدت اخیر بارها خبرهایی جعلی از بمباران، انفجار و آتش سوزی در سوله های نظامی و مناطق مختلف ایران منتشر کرده بودند که البته هیچ یک رنگ و بوی واقعیت را به خود ندیدند!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها