يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۵۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۲۶ تير ۱۳۹۹
معاون استاندار تهران گفت: براساس دستورالعمل جدید از شنبه ۲۸ تیر ماه یک سوم کارمندان دولت به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۲۵ تیرماه مصوب شد کلیه دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهر تهران به استثنای بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی - درمانی و دستگاه‌های خدمات رسان موظف شدند تا از ظرفیت دوسوم کارمندان خود از شنبه ۲۸ تیرماه استفاده کنند.

وی ادامه داد: یک سوم باقی مانده نیز به صورت نوبت بندی و چرخشی اقدام به دورکاری و انجام امورسازمان خود خواهند کرد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با بیان اینکه برای مدیران دستگاه‌هایی که این مصوبه را اجرایی نکنند نمره منفی لحاظ خواهد شد خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه مسئول مستقیم هر سازمان می‌بایست این دستورالعمل را از شنبه اجرایی کند در صورت عدم تمکین، عواقب آن متوجه مسؤول عالیه آن دستگاه اجرایی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها