يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۵۴۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۲۶ تير ۱۳۹۹
فرمانده مرفوک راهور پایتخت گفت: با توجه به اینکه پلیس راهور نقشه آنلاین ترافیکی را در اختیار مسیریاب‌های ایرانی قرار داده است، این اپلیکیشن‌ها مزایای بیشتر نسبت به نمونه خارجی دارند.
به گزارش پایگاه 598، فرمانده مرفوک راهور پایتخت گفت: با توجه به اینکه پلیس راهور نقشه آنلاین ترافیکی را در اختیار مسیریاب‌های ایرانی قرار داده است، این اپلیکیشن‌ها مزایای بیشتر نسبت به نمونه خارجی دارند.

سرهنگ محمد رازقی اظهار کرد: استفاده مردم از مسیریاب و نقشه‌های ترافیکی در یکی دو سال اخیر به بهبود وضعیت ترافیک تهران بسیار کمک کرده است.

وی افزود: پلیس راهور هم در این سال‌ها برای بهبود این مسیریاب‌ها کمک بسیاری کرده است، به عنوان مثال به مسیریاب بلد و نشان نقاط حادثه خیز را داده ایم و اگر دستیار صوتی در این اپلیکیشن‌ها در هنگام رانندگی فعال باشد وقتی شما به نقطه حادثه خیز برسید به شما هشدار داده می‌شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه نقاط حادثه خیز نقاطی است که تصادف در آنجا زیاد می‌شود ادامه داد: توصیه‌ای به مردم دارم برای اینکه در ترافیک نمانند و کمترین زمان را برای رسیدن به مقصد و سفر را اختصاص دهند.

وی گفت: سعی داریم تا مسیریاب‌هایی که در حال حاضر در کشور ما بومی هستند و توسط جوانان کشور طراحی و استفاده می‌شود را بررسی کنیم تا بهترین مسیریابی که می‌تواند برای آنها فایده داشته باشد و نیازهای ترافیکی را برطرف می‌کند را به زودی به مردم معرفی کنیم.

سرهنگ رازقی با اشاره به مزایای استفاده از مسیریاب‌های ایرانی گفت: یک نمونه از مزایای این مسیریاب‌ها این است که اگر اتفاقی در جایی رخ دهد و تصادفی منجر به راهبندان شود در مسیریاب خارجی مردم باید ثبت کنند تا این در برنامه اعمال شود اما روی نقشه مسیریاب ایرانی در لحظه بسته بودن مسیر را نشان می‌دهد و کسانی که آنجا هستند آنلاین می‌بینند اینجا بسته است که البته برنامه‌های خارجی این قابلیت را ندارند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران در پایان گفت: البته مسیریاب‌های ایرانی بدون عیب و نقص نیستند اما می‌توان با کمک ما و استفاده از سمت مردم آنها را در راستای بهبود وضعیتشان کمک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها