يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۵۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۷ تير ۱۳۹۹
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع واگذاری کیش به چینی‌ها ساخته ذهن متعصب، کینه‌توزانه و از سر بی‌سوادی اپوزیسیون مزدور آمریکا برای توقف قرارداد ایران و چین است.
به گزارش پایگاه 598، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‌موضوع واگذاری کیش به چینی‌ها ساخته ذهن متعصب، کینه‌توزانه و از سر بی‌سوادی اپوزیسیون مزدور آمریکا جهت توقف قرارداد ایران و چین است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه متون انگلیسی و فارسی این موافقت‌نامه در سایت‌ها منتشر و برای پرسشگران خیرخواه و باسواد کشور قابل بررسی است.

‌این نماینده مجلس یادآور شد: به شدت به دنبال بررسی دقیق و همه جانبه قرارداد ایران و چین توسط مجلس و کارشناسان هستم، اما مخالف هجمه هیجانی، از سر بی‌اطلاعی و بدون دانش به آن هستم.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: قطعیست که قرارداد ایران و چین ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه و بهبود تجارت خارجی ایران است؛ باقی ابهامات، طبیعی و قابل رفع هستند.

وی با اشاره به ‌مذاکرات میان ایران و چین طی ۲.۵ سال گذشته گفت: هنوز این قرارداد از سوی هیچ کدام از دو دولت قطعی نشده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمونه این موافقتنامه، موافقتنامه جلوگیری از اخذ عوارض مضاعف میان ایران و هند بود که هفته گذشته در صحن علنی مجلس بررسی و مقرر شد دو کشور میزان عوارض دریافتی را کمتر کنند.

به دنبال تصویب پیش نویس سند همکاریهای ۲۵ ساله ایران و چین در هیات دولت، هجمه ها علیه این سند با پیشتازی رسانه های غربی آغاز شد.

وزارت خارجه آمریکا بویژه در سال های اخیر از هیچ فشار و تحریمی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده اند، از تعابیری برای تحریک افکار عمومی علیه این سند استفاده کرد. حجم محتوای تخریبی علیه این سند از سوی رسانه های غربی حاکی از نگرانی عمیق آنها از شکست سیاست حداکثری و تحریم ها علیه ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها