أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۵۷۳
زمان انتشار: ۰۳:۳۹     ۲۸ تير ۱۳۹۹
واکنش‌ها به نطق سالانه سرکرده منفور منافقین؛
آش نفرت از منافقین آنقدر شور است که حتی این بار خبرنگاران و فعالان رسانه ای ضدانقلاب هم شبکه ایران اینترنشنال را به دلیل پوشش زنده این نشست، مورد انتقاد قرار دادند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته نشست سالانه سازمان منافقین در تیرانا، پایتخت آلبانی با حضور دیپلمات های ورشکسته اروپایی و آمریکایی و همچنین اعضای این گروهک تروریستی برگزار شد.

اگرچه این نشست همواره با واکنش منفی فعالان داخل کشور همراه می شود اما بار دیگر پوشش اختصاصی و زنده همایش منافقین توسط شبکه سعودی ایران اینترنشنال باعث شد تا انتقادات شدیدی علیه این شبکه مطرح شود.

آش نفرت از منافقین آنقدر شور است که حتی این بار خبرنگاران و فعالان رسانه ای ضدانقلاب هم شبکه ایران اینترنشنال را به دلیل پوشش زنده این نشست، مورد انتقاد قرار دادند.

ماریا سرسالاری، خبرنگار سابق یورونیوز و بی بی سی در صفحه توئیتر خود نوشت: «‏بار اول که پخش زنده مراسم گروه تروریستی خمر سرخی مجاهدین خلق از ایران اینترنشنال پخش شد، خبرنگاران واقعی که اعتراض کردند، اخراج شدند. چند خبرنگار هم گفتند اشتباه شده و روز تعطیل بوده! ببینیم اینبار چه توجیهی می‌آورند. پولهای عربستان همه چیز را می‌خرد. مبارک است آقای رمضانپور!»



لیلی بازرگان، خبرنگار سابق ایران اینترنشنال نیز در توئیتی اعلام کرد که هرکس با پوشش نشست منافقین در شبکه اعتراض می کرد بلافاصله اخراج و یا استعفا داده می شد!

او همچنین در توئیتی دیگر در خصوص شرایط کاری این شبکه و قوانین غیرخلاقی برای کارمندان نوشت: «فکر کنم الان بعد از تقریبا دو سال وقتشه که اینو بگم؛ عزیزان، خیلی از کارکنان اینترنشنال نمی‌تونن استعفا کنن چون پاسپورت ایرانی دارن و اگر استعفا کنن ویزای کارشون باطل می‌شه و امکان بازگشت به ایران رو هم طبیعتا ندارن.
ضمن اینکه (با مدرک عرض می‌کنم) علی‌رغم اینکه با وقاحت تکذیب کردند، اگر کسی استعفا می‌کرد باید هزینه‌های استخدام رو به عنوان خسارت به شبکه پرداخت می‌کرد.
‏هزینه‌هایی مثل وکیل، ویزای کار، بلیط هواپیما، هتل، هزینه‌ی نقل مکان و .....
‏که خوب می‌تونست تا سقف ۱۰-۱۵ هزار پوند بشه... پرداخت چنین هزینه‌ی بالایی برای کسی که قراره کارش رو هم از دست بده اصلا راحت نیست.»

میثم بهروش، کارشناس بی بی سی فارسی هم در خصوص پوشش زنده خبری نشست منافقین در ایران اینترنشنال نوشت: « #ایران_اینترنشنال بالاخره ویترین وطن‌پرستی و اینها را که خیلی ادعایش را می‌کنند کنار گذاشت و رفت سراغ ارتقای مجاهدین. ‏البته جای تعجب نداره و دیر یا زود اتفاق می‌افتاد. پخش زنده گردهمایی مجاهدین با دستور کار سیاسی شبکه و خط فکری سرمایه‌گذاران سعودی آن همخوانی کامل داره.»


کیوان عباسی، برنامه ساز شبکه سلطنت طلب «من و تو» نیز با کنایه به شبکه سعودی ایران اینترنشنال نوشت: «چقدر خوب که هواداران مجاهدین خلق می تونن از طریق ایران اینترنشنال کنفرانس این سازمان خیلی محبوب و مردمی رو به صورت زنده دنبال کنن!!!»



همزمان با حمله عناصر ضدانقلاب به شبکه ایران اینترنشنال، چالشی با عنوان «تحریم ایران اینترنشنال» نیز به راه افتاد و کاربران فضای مجازی خواستار آنفالو و همچنین بلاک کردن صفحات این رسانه در فضای مجازی شدند تا جایی که تنها طی چند ساعت بیش از 4 هزارنفر از مخاطبان صفحه این رسانه سعودی ریزش کردند.

شبکه ایران اینترنشنال در سال 97 نیز پس از حمله گروهک تروریستی الاحوازیه به رژه نیروهای مسلح، بلافاصله تریبون خود را در اختیار سخنگوی این گروهک تروریستی و تجزیه طلب قرار داد!

اما در کنار حملات عناصر ضدانقلاب، سایر فعالان رسانه ای داخل کشور نیز پس از همایش سالانه منافقین، با استفاده از هشتگ #مریم_رجوی_(...)_خورد به استقبال از سخنان سرکرده این گروهک تروریستی رفتند!

تا این لحظه ده ها هزار توئیت با هشتگ مذکور منتشر و به یکی از ترند های داخل ایران تبدیل شده است.

با این وجود اگرچه سایر رسانه های ضدانقلاب نیز وابستگی مالی و سیاسی به هر یک از جریانات ورشکسته ضدانقلاب همچون سلطنت طلبان دارند اما نکته جالب توجه، نفرت همگانی از گروهک تروریستی و منحوس منافقین می باشد.

در این بین هزینه های هنگفت سعودی ها برای پشتیبانی سیاسی و رسانه ای از گروهک تروریستی منافقین نیز از نکات قابل تامل ماجراست.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها