کد خبر: ۴۷۳۶۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۸ تير ۱۳۹۹
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن:
در تمام شاخص‌های بازار، بورس کالا، اوراق بهادار، معاملات فیزیکی و انرژی شاهد بهبود عملکرد کارگزاری بانک مسکن بودیم.

به گزارش پایگاه 598، شرکت کارگزاری بانک مسکن به عنوان مهمترین ابزار این بانک در بازار سرمایه در شش ماهه منتهی به 29 اسفند سال 1398 موفق به کسب بیش از 480 میلیارد ریال درآمد (حسابرسی نشده) شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 89 صدم درصد رشد نشان میدهد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن مصطفی ازگلی، مدیرعامل با بیان این مطلب، به گزارش عملکرد نیمه دوم سال گذشته شرکت کارگزاری بانک مسکن اشاره کرد و گفت: این شرکت در بین 5 کارگزار برتر با 4 رتبه صعود نسبت به سه ماهه سوم سال 98، از رتبه 19 به رتبه 23 ارتقا یافت و در ارتقای رتبه کارگزاری همچنان رتبه الف را حفظ کرده است.

وی با اشاره به راهاندازی باشگاه مشتریان گفت: طراحی و اجرای سایت جدید این باشگاه در دامنه MASKANCLUB.IR به اتمام رسیده و تمامی بخشهای باشگاه به جز بخش بستههای اعتباری راهاندازی شده است.

ازگلی همچنین از افزایش سهم این شرکت از بازار بورس اوراق بهادار از 2/2 درصد به 3 / 75 درصد خبر داد و اظهارداشت: سهم این شرکت در بازار معاملات فیزیکی بورس کالا نیز از 2/ 5 درصد به 2/ 7 درصد ارتقا یافته، همچنین سهم شرکت در بازار بورس انرژی از 2/ 8 درصد به 3/ 5 درصدرسیده است.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در ادامه به اقدامات شرکت کارگزاری بانک مسکن در زمینه بهبود نظام سلامت جسمی و روحی کارکنان اشاره کرد و گفت: پرداخت کمک هزینه درمان از طریق بیمه تکمیلی، پرداخت تسهیلات رفاهی در قالب آییننامه تسهیلات رفاهی شرکت، پرداخت وام خودرو به کارکنان واجدشرایط، پرداخت وام تسهیلات مرابحه ضروری به کارکنان واجد شرایط و اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در رابطه با ویروس کرونا از جمله اقداماتی بوده که در راستای بهبود سلامت جسمی و روحی کارکنان اجرا شده و تداوم دارد.

وی همچنین با اشاره به بازمهندسی فرایندهای کاری و تامین ماژولهای ارزیابی عملکرد و آموزش در قالب سیستم های یکپارچه منابع انسانی درخصوص توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات در شرکت کارگزاری بانک مسکن، از نوسازی دکل مخابراتی شرکت در اسفند ماه سال 98، جایگزینی رایانههای فرسوده، تامین نسخه IOS همراه تریدر و ایجاد وب سوئیچ در حوزه کالا در وب سایت شرکت و همچنین توسعه شبکه خبر داد.

ازگلی با بیان اینکه بحث آموزش در شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به اقدامات انجام شده در این زمینه از جمله برگزاری دوره آموزشی ویژه مسوولان دفاتر، برگزاری دوره آموزشی آشنایی با دعاوی حقوقی و کیفری، برگزاری دوره آموزشی مبارزه با پولشویی و با همکاری مرکز مالی ایران، برنامهریزی برگزاری دورههای آموزشی موردنیاز براساس نیازسنجی سالانه و دورهای برای تمامی کارکنان، برگزاری دوره آموزشی تحلیل بنیادی مقدماتی با همکاری کانون کارگزاران اشاره کرد و این اقدامات را در بهبود و ارتقای دانش و آگاهی کارکنان مؤثر خواند.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن گفت: افزایش انگیزش در بین کارکنان همواره مدنظر مدیران ارشد گروه و شرکتهای تابعه بوده، و بحث حقوق و دستمزد از عوامل اصلی این انگیزش به شمار میرود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها