يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۶۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۲۹ تير ۱۳۹۹
فوت مرکاتو ادعا می کند که باشگاه بارسلونا به دنبال معاوضه فیلیپه کوتینیو با متئو گوندوزی است.

به گزارش"598"؛ فیلیپ کوتینیو بازیکنی بود که با امیدهای فراوان لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد اما هیچ گاه نتوانست روزهای خوبی را در جمع آبی اناری ها سپری کند؛ موضوعی که سبب شد، این ستاره برزیلی خیلی زود نوکمپ را ترک کند و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شود.

 

 

 

 

کوتینیو امیدوار بود که در بایرن بتواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند و حتی این باشگاه را برای دائمی کردن قراردادش تحریک کند. اگر چه روزهای ابتدایی حضور او در بایرن بسیار امیدبخش بود اما رفته‌رفته همان اتفاق بارسا، در مونیخ نیز برایش تکرار شد تا باشگاه آلمانی رسماً اعلام کند که او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

 

از طرف دیگر متئو گوندوزی، ستاره فرانسوی آرسنال اخیرا به دلیل مشکلات انضباطی از سوی میکل آرتتا سرمربی این تیم توبیخ شد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن چند بازی توپچی ها را از روی نیمکت تماشا کند تا مشخص شود که آرتتا در مورد مسائل انضباطی بسیار سخت گیر است. همچنین این مسئله باعث شد که شایعات زیادی در رابطه با جدایی این ستاره فرانسوی از جام توپچی ها به گوش برسد.

 

 

 

 

در همین رابطه فوت مرکاتو مدعی شده که باشگاه بارسلونا قصد دارد پیشنهاد معاوضه فیلیپ کوتینیو با متن گوندوزی را به آرسنال ارائه دهد؛ پیشنهادی که گفته می‌شود به احتمال فراوان مورد استقبال میکل آرتتا و باشگاه لندنی نیز قرار خواهد گرفت.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها