يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۷۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۹ تير ۱۳۹۹
سرمربی اسپانیایی از فوتسال ایران تمجید کرد و گفت: تیم ملی فوتسال ایران می‌تواند با تیم‌های اسپانیا، برزیل و آرژانتین رقابت کند.

به گزارش 598 و به نقل از مهر، «خوزه ماریا پازوس» سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال تایلند که سابقه کار در تیم ازبکستان را هم دارد، در گفتگو با سایت «anfp» به ارزیابی شرایط فوتسال در قاره آسیا پرداخت.

پازوس گفت: دو قدرت بزرگ فوتسال در آسیا، ایران و ژاپن هستند. ایرانی ها امکانات و شرایط لازم را برای رقابت و جنگیدن با تیم های اسپانیا، برزیل و آرژانتین دارند. ژاپنی ها هم نظم دارند و رقابت پذیر هستند. 

 

وی افزود: تایلند، قدرت سوم فوتسال آسیا است زیرا بازیکنان سرعتی و توانمندی دارد که دارای استعداد هستند. ازبکستان بازیکنان قدرتمند و فیزیکی دارد اما از نظر فنی، بدون تکنیک هستند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند همچنین درباره آموزش فوتسال در قاره آسیا گفت: فدراسیون های عضو AFC با این نهاد در تعامل و همکاری هستند. در حال حاضر ایران و ژاپن دو کشوری هستند که خودشان آموزش های لازم برای فوتسال را ارائه می کنند ولی سایر کشورها با AFC برای دوره های سطح یک، دو و سه مربیگری توافق و تعامل دارند. 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها