يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۷۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۹ تير ۱۳۹۹
ریشه‌های سرطانی تیم را پیدا کردم
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: ریشه‌های سرطانی تیم را پیدا کردم و ان‌شاءالله بتوانیم با یک عمل جراحی درست و حسابی یا شیمی درمانی درست این ریشه‌ها را خشک کنیم.

به گزارش "598" و به نقل از ایسنا، مهدی پاشازاده درباره شکست پرگل شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل گهر اظهار کرد:  دو، سه روز پیش از بازی که به شاهین ملحق شدیم سعی کردیم از لحاظ روحی روانی به تیم کمک کنیم و برای کارهای تاکتیکی وقت‌ مان کم بود. از طرف دیگر این تیم نزدیک به ۶ ،۷ بازیکن کم دارد و مشکل بازیکن دارد. جوری که با سه دروازه بانی که رفتیم در مجموع ۱۹ نفر شدیم و نتوانستیم تیم مان را کامل داشته باشیم ولی مردانه جنگینیدیم و البته داورخیلی اذیت مان کرد.

 

قانون‌ها به سلیقه داوران عوض می‌شوند

او ادامه داد: دو پنالتی برای حریف گرفت که نمی‌دانم دقیقا چگونه این پنالتی‌ها را گرفت و ما اکنون قانون‌های جدید یا سلیقه‌های جدیدی از داوری را می‌بینیم. این‌که توپ هند شد یا نه انگار بستگی به روز یا هفته اش دارد و عین بورس مدام بالا و پایین می‌رود و قانون‌ها به سلیقه داوران عوض می‌شوند. در بازی هفته پیش توپ به دست بازیکن حریف می‌خورد و در حالی که دست این بازیکن باز بود خطا و هند اعلام نمی‌شود و می‌گویند نه.

سرمربی شاهین اضافه کرد: اما در مقابل بازیکن در محوطه جریمه می‌آید سر بزند و داور پنالتی می‌گیرد. داور  به خود بازیکن می‌گوید خطای سر را گرفته است چرا که سرش پایین بود و در واقع اگر این‌طور باشد با سر پایین، داور باید خطای دو ضرب بگیرد نه پنالتی. صحنه پنالتی دوم هم قبل از این‌که پنالتی باشد یا نباشد آفساید بود و نزدیک نیم تا یک متر آفساید بود و فیلمش موجود است.

 

میثاقی ۵۰ درصد از شکل و شمایل برنامه نود را آورده است

او درباره مشکلات داوری همیشگی در فوتبال ایران گفت: این را به آقای فردوسی‌پور هم یک زمانی در برنامه نود گفتم که اکنون آقای میثاقی ۵۰ درصد از شکل و شمایل برنامه نود را آورده و یک مقدار روی داوری صحبت می‌شود. روندی که برای داوری در این برنامه وجود دارد بسیار غلط است و باید از پنج داور بپرسید و نظرشان را بدهند و با آن نظری که درست است نتیجه گیری شود. خیلی وقت‌ها هم در این گونه برنامه‌ها اشتباه می‌بینند و و در حد پنج ثانیه تحلیل می‌کنند.

پاشازاده با بیان این‌که صحنه‌های حساس ساعت‌ها کارشناسی می‌خواهد و باید نظر نهایی بین نظر چند کارشناس مشخص شود، عنوان کرد: باید به این روش که در اروپا وجود دارد عمل کنیم. ما یک کارشناس را می‌آوریم و یک نظری می‌دهد که در نهایت همه به پیجش حمله می‌کنند و توهین می‌کنند و بد و بیراه می‌گوید. چرا راه آسان را نمی‌روند. وقتی می‌توانند از کمربندی بروند چرا وارد شهر می‌شوند که به چراغ قرمز و ترافیک بخورند.

 

 

بی تعارف از لحاظ نیروی انسانی ضعیف ترین تیم هستیم

او درباره وضعیت این روزهای شاهین شهرداری بوشهر گفت: بی تعارف از لحاظ نیروی انسانی ضعیف ترین تیم هستیم اما این دلیل نمی‌شود از لحاظ تیمی هم ضعیف باشیم. بزرگوارانی که اینجا قبل از من بودند حتی انتخاب بازیکن‌های امید را هم تشخیص ندادند که کارت برای شان بگیرند و اسم این را حتی فاجعه نمی‌توانم بگذارم. اسمش را فراتر از این‌ها جنایت می‌گذارم چرا که سرمایه‌های این باشگاه نادیده گرفته شده است و اصلا هیچ شانسی نداشتند که به تیم بزرگسالان بیایند و خودشان را نشان دهند.

سرمربی شاهین ادامه داد: بازیکنانی مثل محمد محبی یا متین کریم زاده که از جوانان به این تیم آوردم و فیکس بازی کردند. این‌ها سرمایه‌های تیم هستند و سوالم این است چرا این جنایت را در حق تیم کردند و جوانان و امیدهای شاهین را اصلا حساب نکردید. مگر می‌شود که جوانان را نادیده گرفت.

 

ریشه‌های سرطانی تیم را پیدا کردم

او درباره بازی‌های آینده شاهین گفت: به تیم‌ مان امیدواریم و بازی‌هایی داریم که دست خودمان است و در این چند روز خیلی چیزها دستم آمده است و یک سری ریشه‌های سرطانی تیم را هم پیدا کردم و ان‌شاءالله بتوانیم با یک عمل جراحی درست و حسابی یا شیمی درمانی درست این ریشه‌ها را خشک کنیم.

پاشازاده با بیان این‌که هنوز ۱۵ امتیاز تا پایان لیگ مانده است، عنوان کرد:  تمرکز ما روی بازی با سایپا است و فقط به ۲۵ دقیقه و یک رب اول بازی با سایپا فکر می‌کنیم. بقیه بازی‌ها اصلا برای مان مهم نیست و تمام تمرکزم را می‌گذارم تا استارت خوبی داشته باشیم و حتما می‌توانیم بازی‌های خیلی بهتری در این چند هفته ارائه دهیم. هم می‌توانیم خوب آنالیز کنیم و هم بازیکنان مان وقت دارند تا اجرا کنند و این خیلی مهم است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها