يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۷۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۳۰ تير ۱۳۹۹
موتور گلزنی هوادار و سودای آقای گلی؛
ستاره ارنج رضا عنایتی که توانسته در هفته‌های اخیر هم به نمایش‌های خوب خود ادامه دهد، مدعی نخست کسب عنوان آقای گلی است.

به گزارش "598"؛ بدون تردید یکی از عوامل اوج‌گیری تیم هوادار، درخشش حمید کاظمی در خط آتش این تیم است؛ مهاجم 33 ساله اصفهانی که می‌خواهد بار دیگر عنوان آقای گلی لیگ دسته اول را از آن خود کند و برای رسیدن به این مهم در هفته های اخیر، ستاره نخست ترکیب هوادار بوده و توانسته در هر بازی دروازه رقبا را بازگشایی کند. افت محسوس علی خدادادی مهاجم جوان نیروی زمینی به دلیل مصدومیت و ... باعث شده تا هفته‌ها او روی عدد 12 ساکن شود و حمید گلزاری وینگر سرعتی مسی‌ها شب گذشته گل اول تیمش را به ثمر رساند تا او هم دوازده گله شود.

 

به فاصله چهار هفته تا پایان رقابت های لیگ دسته اول، رقابت کفش طلا میان کاظمی، خدادادی و گلزاری داغ و جذاب دنبال می‌شود؛ هر چند که کاظمی با گلی که دیشب به علم و ادب تبریز زد، چهاردهمین گل فصل خود را به ثمر رساند و حاشیه امنیتی برای جایگاه خود در صدرجدول گلزنان ایجاد کرد اما در هفته‌های پیش‌رو می‌تواند سرنوشت آقای گل تغییر کند.

 

هر چند آنقدرها کاظمی برای دوباره آقای گل شدن بی‌تاب است که احتمالا این روند درخشان خود را که همراه با نتایج رویایی عنایتی و تیم هوادار شده ادامه خواهد داد؛ حمید کاظمی چهار سال قبل در لیگ آزادگان موفق شده بود همراه با تیم نساجی عنوان آقای گلی را به دست آورد و امسال نیز می‌خواهند این عنوان را مجددا برای خود تکرار کند.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها