أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۷۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۳۰ تير ۱۳۹۹
پیتر کنیون:
پیتر کنیون، مدیر سابق یونایتد در مورد منتفی شدن دلایل انتقال رونالدینیو به این تیم خبر داد.

به گزارش"598"؛ 17 سال قبل در چنین روزی بود که رونالدینیو راهی بارسلونا شد و این اتفاق در حالی رخ داد که ستاره برزیلی در آستانه انتقال به یونایتد بود. بسیاری پیتر کنیون را به دلیل این ناکامی ملامت کردند، اما این مدیر انگلیس مدعی شد در نهایت این تصمیم به سود منچستریونایتد بوده است.

 

پیتر کنیون به تلگراف گفت: "ما واقعا برای خرید رونالدینیو بسیار سخت تلاش کردیم و در پایان حتی علیرغم استانداردهای باشگاه مبلغ زیادی به رونالدینیو پیشنهاد دادیم. خرید بازیکن به خاطر پرداخت مبلغی بالا به سود یونایتد نیست، این روند از خط و خطور ما خارج شد و دیگر ماجرا معطوف به تونایی های رونالدینیو نبود، گرچه در نهایت مشخص شد تصمیم ما درست بوده است.

 

 

فکر نمی کنم مردم به طور کاملا درک کنند یونایتد دقیقا چیست. منچستریونایتد یک باشگاه بزرگ است و فقط به این دلیل که شما یک بازیکن درجه یک هستید، به این معنی نیست که می توانید در این تیم موفق باشید. فکر نمی کنم یونایتد قصد پرداخت بیشترین مبالغ را داشته باشد. گرچه ما همیشه دستمزدهای بسیار خوبی پرداخت کرده و در نقل و انتقالات هم رقابت می کردیم. اگرچه الکس همیشه می گفت ما هرگز به اندازه کافی پول به رونالدینیو ندادیم، اما ما بازیکنانی می خواستیم که واقعا خواهان حضور یونایتد باشند.

 

من فکر می کنم یونایتد در حال حاضر چنین شرایطی ندارند و البته آنها در حال بازگشت هستند. به همین دلیل فکر می کنم آنها دوباره موفق خواهند شد و ابتدا باید این فلسفه را درک کرد."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها