يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۷۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۳۰ تير ۱۳۹۹
لیونل مسی تا به پایان نیمه اول دیدار برابر آلاوس ثبت یک گل و یک پاس گل مقابل این تیم شده است.

به گزارش "598"؛ بارسلونا از ساعتی پیش و در دیداری تشریفاتی از سری مسابقات هفته پایانی لالیگا به مصاف آلاوس رفته که این بازی فعلا با چهار گل آنسو فاتی، لیونل مسی و لوئیس سوارز و نلسون سمدو به سود بلوگرانا دنبال می‌شود.

 

گل اول بارسا اما توسط ستاره جوان این تیم یعنی آنسو فاتی به ثمر رسید. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا روی حرکتی از جناح راست و با ارسال یک پاس به درون محوطه جریمه، فاتی را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با ضربه ای تمام کننده گل اول بارسا را وارد دروازه حریف کرد.

 

 

 

 

اگرچه بازی امروز از نظر رتبه جدولی اهمیت چندانی برای بارسلونا ندارد اما برای فوق ستاره آرژانتینی این تیم یعنی لیونل مسی رقم زننده دو اتفاق مهم بوده است. او حالا با زدن یک گل فاصله خود را با صدر جدول گلزنان و کریم بنزما به عدد سه افزایش داده و اکنون بیش از هر زمان دیگری به کسب یک جایزه پیچیچی دیگر نزدیک شده است.

 

مسی همچنین تعداد پاس گل های خود را در فصل جاری به عدد 21 رساند تا رکورد هم تیمی سابق خود یعنی ژاوی را شکسته باشد. ستاره آرژانتینی با این تعداد پاس گل از رکورد 20 پاس ژاوی در طول یک فصل عبور کرد. نکته تحسین برانگیز دیگر در مورد مسی این که او حالا در دوران حرفه‌ای خود روی 1000 گل (702 گل 298 پاس گل) تاثیر گذاشته است.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها