أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۳۷۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۳۰ تير ۱۳۹۹
همه خانواده‌ام از من کرونا گرفتند؛
هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران و فعلی صنعت نفت آبادان می‌گوید شرایط سختی را طی روزهای گذشته سپری کرده است.

به گزارش"598"؛ بختیار رحمانی هافبک سابق تیم ملی و تیم استقلال که در لیگ نوزدهم در صنعت نفت آبادان توپ می‌زند، چند روزی است که به کرونا مبتلا شده و روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد؛ وی در گفتگو با خبرنگار ما درباره ابتلای خود به این ویروس گفت: متاسفانه برای من از نوع ابتلای شدید به این ویروس رخ داد؛ آن اوایل که هنوز کامل محرز نشده بود، چهار پنج روزی را تمرین می‌کردم اما در تمرینات نفسم به سختی بالا می‌آمد و پس از آن هم دچار ضعف بدنی و بدن درد شدم و حالات مختلف سرماخوردگی را در یک هفته تجربه کردم و پاسخ تست کرونایم مثبت اعلام شد.

 

وی همچنین درباره شرایط خانواده‌اش گفت: من الان در اهواز سکونت دارم و در خانه قرنطینه هستم؛ با این‌که بچه‌ها را همان روزهای اول از من جدا کردند اما متاسفانه از من این ویروس به فرزندانم هم منتقل شد و همسرم هم حتی به این ویروس مبتلا شد. حدود 15 روز است که بچه‌هایم را ندیدم اما گفته‌اند که خوشبختانه آن‌ها نیز وضعیت‌شان بهبود پیدا کرده است.

 

رحمانی درباره بازگشت دوباره‌اش به تمرینات نیز گفت: سه روز قبل تست دادم که دیروز پاسخ آمد و مشخص شد که هنوز کرونایم مثبت است اما پزشکان گفتند که تا چند روز دیگر خوب خواهم شد و بهبودی حاصل می‌شود چرا که 12 روز است از ابتلای من می‌گذرد و انشالله به زودی این دوره بیماری به پایان خواهد رسید.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها