أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۸۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۳۱ تير ۱۳۹۹
وینگر سرعتی و مدافع میانی عنابی‌پوشان مشهدی می‌توانند تیمشان را در دیدار حساس برابر تراکتور همراهی کنند.

به گزارش "598"؛ یکی از غایبان مهم شهر خودرویی‌ها در دو هفته اخیر برابر سایپا و پارس جنوبی جم، محمدرضا خلعتبری بود؛ ستاره‌ای که پس از تعطیلات طولانی مدت، نقش پررنگی در نتایج درخشان شهر خودرو داشت اما به دلیل محرومیت دیدار برابر سایپا را از دست داد و مصدومیت هم باعث شد تا سهراب بختیاری زاده در آستانه دیدارهای حساس پیش‌روی تیمش برابر تیم‌های بالای جدولی ریسک نکند و خلعتبری را در مشهد نگه دارد.

 

دیگر غایب مهم شهر خودرو در جم که غیبتش حسابی به چشم آمد، حسین مرادمند دفاع میانی مشهدی‌ها بود که به دلیل مصدومیت این دیدار مهم را از دست داد و در غیاب‌اش دفاع شهر خودرو شب پراشتباهی را گذراند و دست خالی از جم به مشهد آمد.

اما در آستانه دیدار حساس پنجشنبه شب در مشهد برابر تراکتور، که یک دوئل شش امتیازی در راه کسب سهمیه آسیایی به حساب می‌آید خبر خوش برای سهراب بختیاری زاده جوان بازگشت دو مهره کلیدی‌اش است؛ هم محمدرضا خلعتبری و هم حسین مرادمند کم کم آماده شرایط حضور در ترکیب شهر خودرو می‌شوند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید می‌توانند تیمشان را در دیدار هفته بیست و ششم همراهی کنند.

 

به ویژه آن‌که با توجه به محرومیت محمدعلی فرامرزی، حضور حسین مرادمند دفاع میانی و انتقال علی نعمتی به دفاع چپ بسیار حائز اهمیت به نظر می‌رسد؛ دیدار دو تیم شهر خودرو خراسان و تراکتور آذربایجان پنجشنبه 2 مردادماه از ساعت 20:15 در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها