أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۸۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۳۱ تير ۱۳۹۹
کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حضور بازیکنان جدید را در لیگ قهرمانان آسیا صادر کرد.

به گزارش "598"؛ روزنامه الریاضیه در خبری فوری اعلام کرده که AFC به باشگاه های آسیایی اعلام کرده که می‌توانند از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ استفاده کنند و همچنین قرارداد بازیکنان فعلی هم تا پایان لیگ قهرمانان تمدید خواهد شد.


این در حالی است که باشگاه هایی چون الدحیل، السد و... با خرید ستاره‌های جهانی برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شوند. مسابقاتی که از هفته آخر شهریور تا اواسط مهر ادامه خواهد داشت تا این که قهرمان غرب آسیا برای تقابل با همتای شرقی اش شناخته شود.


بنابراین باشگاه های ایرانی هم در این فاصله فرصت تقویت خود را دارند و به طور مثال پرسپولیسی ها می‌توانند جای خالی بیرانوند و استوکس را پر کنند یا آبی ها برای خرید مدافع یا هافبک جدید پای به پنجره تابستانی بگذارند.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها