يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۹۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۳۱ تير ۱۳۹۹
کارشناسان انتخابات و استراتژیست‌های سیاسی آمریکا نسبت به وقوع بحران احتمالی پس از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ هشدار می‌دهند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان ان، کارشناسان انتخابات و استراتژیست‌های سیاسی آمریکا نسبت به خطر وقوع بحران احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر هشدار می‌دهند چرا که دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه رسما مشروعیت نتایج انتخابات را از همین الان زیر سئوال برده و حاضر به قبول شکست احتمالی نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، کارشناسان انتخابات آمریکا به خوبی نسبت به سوابق دروغگویی ترامپ درباره تقلب در انتخابات و ادعاهای وی درباره دستکاری و تقلب در نتایج انتخابات آگاهی دارند.

تحلیلگران سیاسی همچنین به سابقه دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 اشاره می‌کنند که در آن نامزد حزب دموکرات در برابر ترامپ شکست خورد.

مصاحبه با 20 کارشناس انتخابات، نمایندگان سابق و استراتژیست‌های سیاسی نگرانی عمیق آنها درباره سناریوی کابوس وار انتخابات نوامبر را نشان می‌دهد. رفتارهای قانون شکنانه ترامپ می‌تواند آمریکا را پس از انتخابات نوامبر با بحران قانون اساسی روبرو کند.

ترامپ روز جمعه در مصاحبه با فاکس نیوز اظهاراتی را بیان کرد که موجب تشدید نگرانی‌ها شده است. وی بارها در این مصاحبه تاکید کرد که هیچ تعهدی نسبت به پذیرش نتایج انتخابات نوامبر ندارد.

این در حالی است که اکثر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شانس جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای پیروزی در انتخابات نوامبر بیشتر از ترامپ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها