يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۹۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
آزادی‌خواه:
نماینده مردم ملایر در مجلس اعتقاد دارد در گام دوم انقلاب نیاز به سپردن مسئولیت ها به جوانان است که انتخاب رییس جدید دیوان محاسبات نمونه بارز آن بشمار می رود.
به گزارش پایگاه 598، احد آزادی خواه در رابطه با انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور، گفت: جوان گرایی یکی از ملاک ها و تاکیدات رهبر انقلاب در سخنرانی‌هایشان است که امروز مورد توجه نمایندگان قرار داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روی کار آمدن افراد جوان موجب بهره مندی دستگاه های مختلف از ظرفیت پرکاری و شادابی جوانان می شود، اظهار کرد: در این بین باید یادآور شد جوانان در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین نقش این قشر از جامعه در دوران دفاع مقدس مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب نیاز به سپردن مسئولیت ها به جوانان است، ادامه داد: بر این اساس امروز در صحن علنی قوه مقننه به یک فرد جوان با تجربه برای تصدی ریاست دیوان محاسبات کشور رای داده شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه داشتن نگاه جهادی، فسادستیز و ظلم ستیز در تصدی ریاست دیوان محاسبات ضروری است، خاطرنشان کرد: در این بین با توجه به وظایف مشخص و قوانین مدون و همچنین وجود تجربه کافی در مستشاران دیوان، نیاز به فردی برای مدیریت امور است که آقای بذرپاش مشمول این امر می شود.

نمایندگان مجلس که امروز انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور در اجرای ماده 11 قانون دیوان محاسبات کشور را در دستورکار داشتند، مهرداد بذرپاش را با 158 رأی از مجموع 244 رأی مأخوذه به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها