کد خبر: ۴۷۴۰۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
آصفری:
نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه بهبود عملکرد دیوان محاسبات کل کشور نیازمند تعامل با نمایندگان مجلس است، گفت: ایجاد تحول در دیوان محاسبات نیازمند یک برنامه ریزی جامع است که این امر در توان بذرپاش است.
ّبه گزارش پایگاه 598، محمد حسن آصفری درباره  انتخاب  بذرپاش به سمت رییس دیوان محاسبات کل کشور،گفت: بدز پاش نیروی توانمند  و با سابقه درخشان در حوزه های مدیریتی  است بنابراین باهمیاری مجلس می‌توان عملکرد دیوان محاسبات کل کشور  را ترقی داد.

نماینده مردم اراک در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  بذرپاش نیروهای توامند و کاردان در حوزه مدیریتی است تصریح کرد:   ایجاد تحول در دیوان محاسبات نیازمند یک برنامه ریزی جامع است که با تجربه وجوانی بذر پاش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: برای  ارتقا جایگاه دیوان محاسبات کل کشور توصیه ام به بذرپاش این است که ارتباط خود  را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی  افزایش دهد تا بتوان مشکلات  اساسی  را در این حوزه مرتفع کرد.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس  یادآورشد: با افزایش هماهنگی میان دیوان محاسبات کل کشور با  نمایندگان بهارستان ،بطور حتم ابعاد نظارتی در دیوان محاسبات کل کشور  نیز ارتقا می باید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها