کد خبر: ۴۷۴۰۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
آزادیخواه:
نماینده مردم ملایر در مجلس معتقد است اگر دولت در این سالیان اخیر به جای اینکه همه فکر و ذکر خود را روی برجام معطوف کرده بود به گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه روی می‌آورد در حال حاضر وضعیت اقتصادی مناسبی داشتیم و همین مسئله باعث می‌شد تا تحریم‌های دشمنان خنثی شوند.

به گزارش پایگاه 598، احد آزادیخواه گفت: به تاثیر گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه در خنثی‌سازی تحریم‌های دشمن اشاره کرد و گفت: دولت در 7 سال گذشته مسیر درستی را برای توسعه روابط تجاری انتخاب نکرد، زیرا کشورهای همسایه را که می‌توانستند منافع اقتصادی ما را تامین کنند به کلی رها کرده بود.

وی در ادامه افزود: دولت بیش از آنکه دیپلماسی اقتصادی با همسایگان را توسعه دهد به برجام اروپایی و کشورهای غربی چشم بسته بود که اینها نیز برای ملت کاری کردند و همه آن وعده‌هایی را که داده بودند به هوا رفتند.

نماینده مردم ملایر به گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه در بهبود وضعیت اقتصادیمان اشاره و تاکید کرد: ما می‌توانستیم در این سالیان اخیر با کشورهایی نظیر عراق، پاکستان، افغانستان و ... روابط تجاری مناسبی داشته باشیم زیرا هیچ‌گونه موانعی در بازار این کشورها برای صادرات کالاهای گوناگون وجود نداشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: معتقدم؛ همین الان هم برای گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه دیر نشده و امیدوار هستیم که دولت و مجلس کارهای مربوط به بهبود توسعه تجاری با همسایگان را شروع کنند تا بتوانیم بوسیله بازار موجود در این کشورها تحریم‌های دشمنان را خنثی کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها