يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۱۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
جشن شبانه با رمز چهار؛
پس از چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر چهره های مختلفی از جمله اسطوره‌های این باشگاه به این اتفاق مهم واکنش نشان دادند.
به گزارش پایگاه 598، ساعتی قبل سرخ‌پوشان پایتخت با کسب پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان موفق شدند برای چهارمین فصل متوالی قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن بگیرند و چهار هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم، جشن قهرمانی را به پا کنند؛ پس از ثبت این رخداد تاریخی چهره‌هایی چون علی دایی، علی کریمی، مهرداد میناوند که از ستارگان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس به شمار می‌‎آیند در کنار افشین پیروانی و کریم باقری که در کادرفنی فعلی سرخ‌پوشان نیز حضور دارند و البته هنرمدانی چون احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید و دیگر چهره‌های شاخص ورزشی و فرهنگی به این تبریک این قهرمانی پرداختند.

 

هر لحظه به تعداد این نفرات افزوده می‌شود که هر کدام به سبک و سیاق خود چهارمین قهرمانی سرخپوشان را تبریک گفته‌اند:

 

فرزاد حبیب اللهی آنالیزور پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ، با انتشار به پوکر قهرمانی پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.

 

 

یحیی گل محمدی پس از انتشار تصویر با مضمون تبریک قهرمانی، پستی دیگری را منتشر کرد و از 8 غایب امشب پرسپولیسی‌ها یاد کرد.

 

 

ادموند بزیک مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس، با انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود چهارمین قهرمانی متوالی تیمش را تبریک گفت.

 

 

محسن خلیلی مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت و سرپرست اسبق این تیم با انتشار پستی به خانواده پرسولیس قهرمانی به دست آمده را تبریک گفت.

 

 

مهدی مهدوی کیا موشک فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام  چهارمین قهرمانی متوالی سرخ‌پوشان را تبریک گفت.

 

 

علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس با انتشار پست و استوری در صفحه اینستاگرامی‌اش خیلی زود به یحیی و پسرانش چهارمین قهرمانی متوالی را تبریک گفت.

 

 

علی دایی هم جزو اولین چهره‌هایی بود که چهارمین قهرمانی متوالی را به هواداران پرسپولیس تبریک گفت و خسته نباشیدی هم آقای گل فوتبال ملی جهان به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس داشت.

 

 

مجری پرسپولیسی برنامه عصر جدید هم خیلی زود با پیام ویژه‌ای که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد به قهرمانی امشب پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد و تبریک ویژه‌ای را بیان نمود.

 

 

کریم باقری مربی پرسپولیس هم با انتشار پستی که عکس آن اعضای کادرفنی پرسپولیس بودند، ابراز امیدواری کرد که قهرمانی‌های پرسپولیس همچنان ادامه دار باشد؛ البته هنوز سرنوشت جدایی باقری از پرسپولیس به مقصد تیم ملی مشخص نشده و معلوم نیست آیا برای سالهای آتی هم باقری در کنار سرخپوشان می‌ماند یا خیر؟

 

 

 

نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال سایپا تهران هم در واکنشی متفاوت عکسی از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی منتشر کرد و قهرمانی سرخپوشان را تبریک گفت.

 

 

صفحه رسمی AFC هم با این عکس چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ ایران رو تبریک گفت.

 

 

افشین پیروانی مدافع سابق پرسپولیس و سرپرست کنونی سرخ‌پوشان هم یکی از سریع‌ترین واکنش‌ها به قهرمانی را داشت و به هواداران پرسپولیس این مهم را تبریک گفت.

 

 

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی جنگنده تیم پرسپولیس هم با هشتگ کنایه‌آمیزی به سایر تیم‌ها چهارمین قهرمانی متوالی تیمش را تبریک گفت.

 

 

 

جواد کاظمیان وینگر سرعتی سابق سرخ‌پوشان پایتخت هم دقایقی قبل در صفحه شخصی‌اش با انتشار پستی به قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم واکنش نشان داد.

 

 

علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس استوری در صفحه‌اش شخصی خود بارگذاری کرد و این‌چنین به قهرمانی امشب پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.

 

 

امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال که در فصل جاری خصوصا، بزرگترین چالش را با هواداران و هجمه را نسبت به تیم پرسپولیس داشت، دقایقی بعد از این قهرمانی با تگ کردن یحیی، قهرمانی را به سرخ‌ها تبریک گفت.

 

 

 

شجاع خلیل زاده مدافع میانی پرسپولیس که نقش پررنگی در ثبت پوکر قهرمانی پرسپولیسی‌ها داشت، با انتشار استوری قهرمانی تیمش را تبریک گفت.

 

 

رضا شاهرودی دفاع چپ سالهای نه چندان پرسپولیس هم که در میان هواداران پرسپولیس به "رضا مالدینی" شهرت دارد، یکی دیگر از چهره‌هایی بود که خیلی زود به چهارمین قهرمانی متوالی سرخ‌پوشان در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.

 

 

 

علیرضا بیرانوند سنگربان سابق پرسپولیس و جدید آنتورپ بلژیک که بزرگ‌ترین غایب جشن قهرمانی امشب سرخ نیز به شمار می‌آمد، در صفحه شخصی خود استوری را منتشر کرد و قهرمانی سرخ‌پوشان را تبریک گفت.

 

 

حسین کنعانی زادگان مدافع سرخ‌پوشان که امشب برابر نفت مسجدسلیمان موفق به گلزنی شد اما گلش آفساید اعلام شد، هم قهرمانی به هواداران تیمش در صفحه خود تبریک گفت و هم اینکه مدعی شد گل امشب او آفساید نبوده است؛ کنعانی زادگان اولین قهرمانی خود با پرسپولیس در لیگ برتر را امسال تجربه کرد.

 

 

وحید امیری با متنی خطاب به هواداران پرسپولیس و البته ویدئویی از حضور پرشمار هواداران سرخ‌پوش در ورزشگاه آزادی، این قهرمانی را متعلق به آنها دانست و تبریک گفت و از خالی بودن سکوهای آزادی در روز قهرمانی این تیم ابراز ناراحتی کرد.

 

 

محمد نادری دفاع چپ پرسپولیس که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای را از جمع بازیکنان دور است، در صفحه خود قهرمانی با انتشار یک استوری به هواداران و پیشکسوتان این باشگاه و به بویژه فرزندان هادی نوروزی و علیرضا بیرانوند تبریک گفت.

 

 

مهدی شیری دفاع راست پرسپولیسی‌ها که امشب یک پاس گل زیبا را برای علی علیپور ارسال کرد، در صفحه شخصی خود با ادبیاتی کنایه‌آمیز کری‌خوانی کرد و این‌چنین قهرمانی این تیم را تبریک گفت.

 

 

سید جلال حسینی مدافع کهنه‌کار پرسپولیسی‌ها که امشب 8 قهرمانی خود در لیگ برتر را به دست آورد، با انتشار پستی نسبت قهرمانی امشب سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

 

 

علی علیپور زننده گل نخست امشب پرسپولیس در دوئل با نفت مسجدسلیمان، با انتشار تصویری از رختکن سرخ‌پوشان پس از قهرمانی، پوکر در کسب قهرمانی متوالی را تبریک گفت.

 

 

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که حرف و حدیث‌ها درباره آینده او در جمع سرخ‌پوشان بسیار زیاد است، با انتشار متنی به دو زبان عربی و فارسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پوکر قهرمانی مبارک.

 

 

 

مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس و لژیونر فعلی فوتبال ایران در تیم ریوآوه پرتغال، با انتشار استوری کری‌خوانی داشت و از پیشگویی خود برای چهار قهرمانی متوالی پرسپولیس گفت.

 

 

مجتبی محرمی اسطوره باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس، چهارمین قهرمانی متوالی سرخپوشان را تبریک گفت.

 

 

سپهر حیدری مدافع سابق پرسپولیس که زننده گل قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ هفتم بود، با انتشار استوری پوکر قهرمانی را هواداران کادرفنی و بازیکنان متعصب پرسپولیس تبریک گفت.

 

 

 

احمد نوراللهی کاپیتان سوم پرسپولیس و ستاره خط میانی این تیم هم با انتشار ویدئویی از هواداران سرخ‌پوش، برای آنها ابراز دلتنگی داشت و گفت امشب دوباره با قهرمانی پرسپولیس به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار کرده است.

 

 

محمد انصاری مدافع چپ سرخپوشان که به دلیل پارگی رباط صلیبی ماه‌هاست در کنار این تیم قرار ندارد و در حال گذراندن دوران مصدومیت خود است، با انتشار استوری، چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیسی‌ها را تبریک گفت.

 

 

سیامک نعمتی یکی از مهره‌های درخشان پرسپولیس در لیگ نوزدهم با انتشار عکسی از خود در حال بوسیدن لوگوی باشگاه پرسپولیس، با چهار ایموجی جام قهرمانی این‌چنین متفاوت به قهرمانی امشب سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

 

 

 

واکنش عجیب امشب را حسین ماهینی در صفحه توئیتری خود داشت و با انتشار یک پست حاوی تنها چند نقطه، به نحوی می‌توان گفت به جای خالی خود در جشن امشب پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.

 

 

مهراب قاسم خانی نویسنده سریال‌هایی چون شب‌های برره و پژمان واکنش متفاوت و جالب به قهرمانی سرخ‌پوشان با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود داشت.

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها