کد خبر: ۴۷۴۱۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خشونت و درگیری عجیب در فینال جام اتحادیه فرانسه
تکل خشن کاپیتان سن اتین که یک کارت قرمز برای او به همراه داشت، باعث شد تا کیلیان امباپه با چشمانی اشک‌بار زمین را ترک کند.

به گزارش پایگاه 598، اولین دیدار رسمی در فوتبال فرانسه بعد از توقف رقابت‌ها در این کشور به دلیل شیوع کرونا، با خشونت و درگیری زیادی همراه بود که به دادن 8 کارت زرد و یک کارت قرمز در نیمه اول بازی منجر شد.

برخلاف سایر لیگ های معتبر اروپایی، رقابت های لیگ فرانسه بعد از شیوع کرونا از سر گرفته نشد و پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان زودهنگام آن رقابتها معرفی شد. اما امشب این تیم در فینال جام اتحادیه مقابل سن اتین قرار گرفت؛ دیداری که به خشونت کشیده شد. 

 

 

 

هنوز میزان مصدومیت امباپه مشخص نیست اما ممکن است او دیدارهای پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

 

اوج درگیری بازیکنان دو تیم در دقیقه 30 بود؛ زمانی که لوئیک پرین، کاپیتان سن اتین، با یک تکل خشن و دو پا، کیلیان امباپه را متوقف کرد؛ تکلی که درگیری شدید بازیکنان دو تیم را به همراه داشت و در نهایت با دخالت داور و کارت قرمزی که به پرین نشان داد، فیصله پیدا کرد. البته بعد از این تکل، امباپه نیز شرایط بازی را پیدا نکرد و با چشمانی گریان، جای خود را به پابلو سارابیا داد. 

قبل از این اتفاق، داور به 5 بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داده بود که اولین آن، در دقیقه 2 به ایوان ماکون، هافبک سن اتین بود و پس از او، جسی مولین، رومن هاموما و مهدی کامارا از سنت اتین و میشل باکر، لئاندرو پاردس، مارکو وراتی و مارکینیوس از پی اس جی هم کارت زرد گرفتند.  

امباپه ادامه بازی را با عصا و محافظی که روی پای راستش داشت، تماشا کرد و حتی با همان وضعیت، در جشن قهرمانی پی اس جی هم شرکت کرد اما معلوم نیست که او به دیدار مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان خواهد رسید یا خیر. این دیدار 17 روز دیگر برگزار خواهد شد.

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها