يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۱۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
گزارش یک وبگاه خبری آمریکایی نشان می‌دهد با متوقف شدن اجرای طرحی از سوی دولت فدرال، 28 میلیون شهروند این کشور در آستانه بی‌خانمانی قرار گرفته‌اند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری پایگاه 598،  وبگاه خبری بیزینس اینسایدر گزارش داده با متوقف شدن اجرای طرحی از سوی دولت فدرال آمریکا، ۲۸ میلیون شهروند این کشور در آستانه بی‌خانمانی قرار گرفته‌اند.

به نوشته این وبگاه آمریکایی، توقف این طرح روز گذشته (جمعه) صورت گرفت و به واسطه آن، طرح ممنوعیت بیرون کردن مستأجرانی که با حمایت دولت آمریکا زندگی می‌کردند، متوقف شده است.

بیزینس اینسایدر به نقل از خبر‌گزاری رویترز نوشته، این طرح در ۲۹ ایالت متوقف شده و طبق برنامه‌ریزی در بیشتر ایالت‌های این کشور نیز به پایان خواهند رسید.

انجمن مالکان آپارتمان در آمریکا گزارش داده که حدود ۶۰ درصد از صاحبخانه‌ها گفته‌اند که مستأجران آنها نمی‌توانند اجاره‌بهای خود را پرداخت کنند، این در حالی است که ۸۰ درصد از آنها برای همکاری با مستأجران خود برای رسیدن به یک راه‌حل در این زمینه تمایل نشان داده‌اند.

این انجمن چندین راه را به صاحبخانه‌ها پیشنهاد داده است؛ از جمله صحبت‌ کردن با مستأجران خود، تهیه برنامه پرداخت و تنظیم آن به صورت کتبی، بررسی مهلت پرداخت اجاره بها و تعویق در پرداخت مالیات و بیمه و تماس با وام‌دهندگان برای هرگونه کمکی که می‌توانند ارائه دهند.

نمایندگان دموکرات‌ مجلس نمایندگان خواستار یک طرح حمایتی با عنوان «کمک اجاره ملی» به ارزش ۱۰۰ میلیارد دلار شده‌اند.

«کمالا هریس» سناتور ایالت کالیفرنیا نیز در تلاش است تا طرحی حمایتی را برای مستأجران و صاحبان خانه در این کشور ارائه کند.

واشنگتن پست گزارش داده که طرح وی، تخلیه و بازستانی ملک رهنی از مستأجران را برای یک سال منع می‌کند و هدف دیگر آن، این است که به مستأجران تا ۱۸ ماه کمک کند تا معوقه‌های خود را پرداخت کنند.

این در حالی است که بر اساس گزارش این روزنامه آمریکایی، این ایده‌ها و طرح‌ها از سوی جمهوری‌خواهان پیشرفتی نداشته است.

بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، حدود ۱۰ میلیون نفر طی بحران مالی سال ۲۰۰۸ آمریکا مجبور به تخلیه خانه‌های خود شدند.

با شیوع ویروس کرونا در آمریکا، به دلیل محدودیت‌هایی که این ویروس به همراه داشته، بسیاری از مشاغل در این کشور تعطیل و با یک بحران مالی مواجه شدند.

آمریکا در شبانه‌روز گذشته برای چهارمین روز متوالی بیش از ۱۰۰۰ قربانی را به ثبت رسانده و دست‌کم ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر هم به تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این کشور افزوده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها