أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۱۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سخنگوی جنبش نجباء عراق در واکنش به مزاحمت دو جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران، چنین رفتاری را دارای ماهیت مافیایی و راهزنی دانست.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، الشمری» سخنگو و معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در صفحه توئیتر خود مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران را موجب افشا شدن چهره حقیقی آمریکا دانست.

او ضمن محکوم کردن این اقدام جنگنده‌های آمریکایی، نوشت: «هر روز بیشتر به دنیا ثابت می‌شود که آمریکا با منطق گروه‌های مافیایی و راهزنان عمل می‌کند و نه با منطق دولت و قانون.»

سخنگوی جنبش نجباء افزود: «می‌توان گفت که تعرض به هواپیمای ایرانی، زشتی چهره حقیقی آمریکا را بیشتر برملا کرد؛ چهره‌ای که برخی آن را می‌شناسند و برخی دیگر به‌دلیل خودکم‌بینی یا منافع شخصی، آن‌را نادیده می‌گیرند.»


شامگاه پنجشنبه دو جنگنده آمریکایی برای پرواز ۱۱۵۲  خطوط هوایی ایران از مبدأ تهران به مقصد بیروت، در حریم هوایی سوریه مزاحمت ایجاد کردند. خلبان هواپیمای ایرانی نیز مجبور شد ارتفاع هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد که این مسئله باعث زخمی شدن شماری از سرنشینان این هواپیما شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها