أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۱۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
«همایون رضا عطاردی» آهنگساز و تهیه کننده سینما وتلویزیون درگذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سینماپرس، «همایون رضا عطاردی» هنرمند متعهد و انقلابی سینما و تلویزیون که چندی پیش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، صبح جمعه دار فانی را وداع گفت.

وی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۷۲ در فیلم راننده‌ی سفیر به کارگردانی حبیب‌الله بهمنی و شفیع آقامحمدیان به عنوان آهنگ ساز فعالیت نمود. البته یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای مرحوم عطاردی فعالیت و حضور همزمان او هم در تلویزیون و هم در سینما بود. به نحوی که وی در سال ۱۳۸۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید ۲ سریال مهم تلویزیون حضور داشت. آثار مهم مرحوم عطاردی در این سال، فعالیت در سریال ۲۳‌ گرم به کارگردانی جواد مزدآبادی و فعالیت در سریال آدمخوار به عنوان آهنگ ساز محسوب می‌شود.

همایون رضا عطاردی (سمت راست) در کنار حمید بهمنی

همچنین حضور قدرتمند این هنرمند متعهد در عرصه تهیه کنندکی سینما سبب تولید فیلم سینمایی «زندگی» به کارگردانی «جلیل سامان» گردید. اثری که موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.

الف درگذشت این سینماگر را به خانواده مرحوم «همایون رضا عطاردی» و جامعه سینمایی کشور تسلیت می‌گوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها