أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۱۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
در ابتدای بازی نساجی – استقلال حسین ماهینی مدافع راست تیم مازنی به سمت نیمکت استقلال رفت و با فرهاد مجیدی گرم گرفت.

به گزارش پایگاه 598، حسین ماهینی که سال های سال در پرسپولیس بازی می کرده حالا که از جمع سرخ ها جدا شده به خوبی می داند روزهای خوب و بد فوتبال سپری می شوند و چیزی که باقی می ماند و قابل اتکاست رفاقت هاست.حسین ماهینی با این رفتار یک بار دیگر نشان داد در فوتبال رفاقت در تضاد با رقابت نیست؛ همان طور که در این دیدار برای گرفتن امتیاز از استقلال همه تلاش خود را بکار گرفت و در پایان به همراه هم تیمی هایش موفق شد از این بازی سخت یک امتیاز بگیرد.

 

احترام به اسطوره آبی ها از سوی یک پرسپولیسی؛ حرف این قاب است. در نقطه مقابل فرهاد هم برخورد گرمی با حسین ماهینی داشت. برخورد خارج از زمین باید چنین باشد و رقابت از زمان سوت داور و در زمین آغاز می شود. جایی که حسین ماهینی همه تلاش خود را برای پیروزی تیمش بکار گرفت و فرهاد هم همه ایده ها را رو کرد که استقلال پیروز شود اما در نهایت بازی با نتیجه مساوی پایان یافت.

 

در پایان حسین ماهینی همانند ابتدای بازی خندان زمین بازی را ترک و به رختکن رفت اما فرهاد مجیدی به خاطر دو امتیاز از دست رفته چنان عصبانی بود که بلافاصله با سوت داور راهروی استادیوم را به سمت رختکن قدم برداشت.

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها