أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۱۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلیمی:
عضو هیات رئیسه مجلس تاکید دارد که مزاحمت جنگنده آمریکایی نشان از استیصال واشنگتن در منطقه بوده که اقدامی تروریستی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه 598، علیرضا سلیمی با اشاره به ایجاد مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ماهان، گفت: اقدام روز گذشته جنگنده آمریکایی بدون هیچ شکی اقدام تروریستی بود، هویت واقعی آمریکایی ها را نشان دادند.

نماینده مردم محلات در مجلس با طرح این سوال که  چرا آمریکایی ها در بین مسافران هواپیما غیرنظامی ایجاد رعب و وحشت کند؟ ادامه داد: به دنبال شاخ و شانه کشیدن هستند، این اقدام نشان می دهد که رژیم خون ریز آمریکا صرفا با ایجاد رعب و وحشت به دنبال اهداف خود است، بستن راه بر یک هواپیمای مسافربری و ایجاد رعب در دل کودکان و مسافران غیرنظامی از نگاه قوانین بین الملل توجیهی ندارد.

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به رفتار خنثی و بدون واکنش مجامع بین المللی، اظهار داشت: سازمان های مرتبط چرا ساکت هستند، اروپایی ها که همیشه حرف از حقوق بشر می زنند چرا در این ماجرا مهر سکوت بر لب زده اند؟

وی تاکید کرد: حتما باید نهادهای بین المللی، از جمله سازمان ملل و شورای امنیت در برابر این اقدام واکنش نشان دهند، چرا آنها در مقابل این تعرض بی تفاوت نشسته اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی حتما پاسخ قاطع خواهد داد، گفت: اگر آنها خطایی کنند حتما پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد، موشک باران عین الاسد در راستای ترور شهید سردار سلیمانی، صرفا یک سیلی بود و انتقام اصلی در راه است، آمریکایی ها بدانند اگر تعرضی داشته باشند بدون شک با پاسخ متقابل و محکم روبه رو خواهند شد.

خروج آمریکا از منطقه کلید خورده است

عضو کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: حرکت روز گذشته جنگنده آمریکایی ها، نشان دهنده ضعف واشنگتن در منطقه خاورمیانه است، آنها از روی استیصال به اقدامات شنیع روی آورده اند، بدون شک این آغازی است برای خروج آمریکایی ها از منطقه است، مردم منطقه هم متوجه شدند آمریکایی ها برای شرارت در منطقه حضور دارند، حضور آمریکا جز شیطنت، شرارت و آتش افروزی هیچ اثر دیگری ندارد و باید آمریکایی ها را از منطقه بیرون ریخت تا منطقه روی آرامش به خود ببیند.

 روز گذشته دو جنگنده آمریکایی با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری شرکت ماهان در آسمان کشور سوریه باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مسافران غیر نظامی این هواپیمای جمهوری اسلامی ایران شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها