يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۲۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
جوان 37 ساله ای که به اتهام قتل مادر 63 ساله اش تحت تعقیب پلیس قرار داشت بعد از پنج ماه فرار، در یک مرکز ترک اعتیاد اجباری دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598، این جنایت ششم فروردین گذشته زمانی در خیابان شهید علیمردانی مشهد لو رفت که تلفن های زن جوان از سوی مادرش بی پاسخ ماند! این زن که نگران شده بود از همسرش خواست تا خبری از مادرش بگیرد. وقتی داماد زن 63 ساله به منزل مادرزنش رفت ناگهان با جسد غرق به خون او روبه رو شد و بدین ترتیب تحقیقات جنایی از سوی قاضی کاظم میرزایی در این باره ادامه یافت. بررسی های جنایی بیانگر آن بود که یکی از فرزندان مقتول که به «ابراهیم تبر» معروف است، پس از قتل مادرش و با سرقت تلویزیون از منزل گریخته است.

این گونه بود که «ابراهیم تبر» توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحت تعقیب قرار گرفت تا این که روز گذشته مشخص شد او از مرکز ترک اعتیاد اجباری با یکی از برادرانش تماس گرفته است. این گزارش حاکی است، با همکاری نزدیکان مقتول، متهم به قتل دستگیر شد و توسط قاضی میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت.

وی اعتراف کرد: مادرم همواره مرا به مرکز ترک اعتیاد می فرستاد تا جایی که دیگر خسته شدم. این بار هم به تازگی از مرکز ترک اعتیاد آمده بودم که او دوباره زنگ زد تا مرا به مرکز ترک اعتیاد ببرند من هم عصبانی شدم و با چاقو او را به قتل رساندم اما چون پولی نداشتم، تلویزیون خانه را با مدارک و کارتن آن برداشتم و در فلکه شیرمحمد (میدان عسگریه) به مبلغ یک ونیم میلیون تومان فروختم و دو شب را در مسافرخانه بودم ولی بعد از آن به کارتن خوابی رو آوردم تا این که باز هم به خاطر اعتیاد مرا دستگیر و روانه مرکز ترک اعتیاد اجباری کردند.

این بود که از آن جا با برادرم تماس گرفتم و گفتم بیایند مرا از این مرکز ببرند که بعد هم پلیس به سراغم آمد. گزارش خراسان حاکی است، بررسی های بیشتر برای کشف زوایای پنهان این پرونده جنایی ادامه دارد.

* خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها