يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۲۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
عضو هیئت رئیسه مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: لطفا علیه گران فروش که اتفاقابخشی از آن در دولت است اقدام کنید.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور مبنی بر اینکه شرکت‌های دولتی حق ندارند به بهانه‌های مختلف قیمت جنس را اضافه کرده و آن را گران‌تر بفروشند، گفت: گلایه اخیر آقای روحانی رئیس جمهور درباره گران فروشی کالا توسط شرکت‌های دولتی شنیدنی بود. آقای روحانی رئیس دولت هستند و اگر اراده و عزم جدی برای مقابله با گران فروشی دارد ، اقدام کند.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور به نوعی سخن می گوید که تصور می‌شود قرار است رئیس جمهور شود، آقای روحانی باید علیه گران فروشی که اتفاقا بخشی از دولت است اقدام کند،مگر کسی مانع است؟

عضو هیئت رئیسه مجلس، اضافه کرد:سازمان تعزیرات ،شورای رقابت ،وزارت صمت و غیره همه در اختیار دولت است آیا رئیس جمهور می خواهد جراحی کند ؟یا آنکه شرکای دولت اجازه نخواهند داد، آقای روحانی خودشان مخاطب بایدها هستند. امروز برای دولت زنگ انشا تمام شده است و زنگ حساب رسیده است.

 حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور هفته گذشته در جلسه هیئت دولت ، گفت: اگر تمام دستگاه‌های اجرایی کشور نظارت دقیقی بر صادرات و واردات انجام دهند، قیمت ارز و اجناس متعادل خواهد بود. البته نسبت به قیمت اجناس، شرکت‌هایی که دولتی هستند حق ندارند به بهانه‌های مختلف قیمت جنس را اضافه کرده و آن را گران‌تر بفروشند و اگر قیمت جنسی در سال نسبت به سال قبل دو یا سه برابر شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست. تمام قیمت اجناس را در اختیار ستاد تنظیم بازار قرار دادیم تا قیمت‌ها را کنترل کند و بر مبنای قیمتی که این ستاد تنظیم و ابلاغ می‌کند همه موظف به اجرا هستند. نباید بگذاریم بخاطر بوروکراسی و قوانین و مقررات گذشته، مردم در این شرایط حساس کنونی تحت فشار قرار بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها