يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۲۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
«علی اشرف ریاحی» مدیر عامل شرکت بازرگانی پتروشیمی دفتر دبی یکی از متهمان اصلی پرونده ارز‌های دولتی پتروشیمی است و او داماد محمدرضا نعمت‌زاده وزیر سابق صنعت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: «علی اشرف ریاحی» مدیر عامل شرکت بازرگانی پتروشیمی دفتر دبی یکی از متهمان اصلی پرونده ارز‌های دولتی پتروشیمی است و او داماد محمدرضا نعمت‌زاده وزیر سابق صنعت است.

اشرف ریاحی در پرونده فساد ۶ میلیارد یورویی پتروشیمی نقش زیادی داشته و به اتهام معاونت در اخلال کلان در نظام اقتصادی و تحصیل مال از طریق نامشروع نامش در کیفرخواست ذکر شده و در جلسات دادگاه حاضر می‌شد، اما حال با آغاز دوباره جلسات رسیدگی به این پرونده مشخص شد که او همسر و فرزندانش را روانه یکی از کشور‌های خارجی کرده است.

اشرف ریاحی به دلیل ممنوع الخروج بودن در داخل کشور متواری شده است،البته هنوز اطلاعات دقیقی موجود نیست که آیا او در داخل کشور حضور دارد یا اینکه او هم از کشور خارج شده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا او در جلسات بعدی دادگاه خود را معرفی می‌کند و حاضر می‌شود یا همچنان متواری می‌ماند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها