أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۳۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
در پی همه گیری کرونا در آمریکا
ستاد مقابله با کرونا در کاخ سفید در آشفتگی قرار دارد ، به همین علت است که ویروس دوباره خود را در آمریکا نشان داده است.
به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه 598، روزنامه گاردین نوشت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته است که "هیچ مسئولیتی" در مورد همه گیری کروناویروس ندارد و مسئولیت این امر را به شهرداران و فرماندارانی واگذار کرده است که درخواست‌های مکرر آن‌ها را برای کمک‌های فدرال خود وی رد کرده است. با این حال او اکنون می‌گوید که نیرو‌های نظامی فدرال را به شهر‌هایی اعزام می‌کند که به گفته وی تحت کنترل "چپ‌های افراطی" قرار قرار دارند، ولی شهرداران و فرمانداران این مناطق با حضور این نیرو‌ها مخالف هستند.
رئیس جمهور امریکا می‌خواهد توجه عموم مردم را از ویروس کرونا که نمی‌تواند بر آن "تسلط" پیدا کند، به خیابان‌های آمریکا متمرکز کند، زیرا که او و پلیس مخفی او می‌توانند بر خیابان‌ها تسلط یابند.
این یک استراتژی بدبینانه برای پیروزی مجدد در انتخابات است، زیرا که دوباره مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا در حال افزایش است. تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها در ماه‌های آینده مبتلا به این ویروس خواهند شد. نرخ روزانه ابتلا‌ها نیز رکورد‌های جدیدی می‌زند. اقتصاد آمریکا نیز دچار رکود شده است.

ترامپ هرگز یک راهبردی ملی برای تست گیری، ردیابی تماس‌ها و فاصله گذاری افراد مبتلا به این بیماری ارائه نکرده است. وی هیچ استانداردی برای بازگشایی اقتصاد، هیچ برنامه‌ای برای خرید ملی مواد اساسی، هیچ سیاست قطعی برای کمک به بیکاران و هیچ پیام واضحی درباره آنچه مردم و مشاغل باید انجام دهند ارائه نکرده است. وی بدون موارد ایمنی کافی در بازگشایی مجدد اقتصاد آمریکا عجله کرد.
ستاد مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید در یک آشفتگی دائمی قرار دارد. ترامپ از میزان اختیارات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) کاسته است. وزارت کار دولت وی حتی معیار‌هایی را برای ایمنی در محل کار ارائه نکرده است.
این یک آشفتگی آشوب آور و زشت بوده است - به همین علت است که ویروس دوباره خود را در آمریکا نشان داده است.
با این حال وقتی صحبت از حمله به آمریکایی‌ها می‌شود، ترامپ رهبری قوی از خود نشان داده است. وی مأمورین فدرال ناشناس را علیه معترضین در پورتلند به کار گرفته است تا آن‌ها با حمله به معترضان، آن‌ها را به سمت وانت‌های بدون نشان بکشانند و بدون اتهام بازداشت کنند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها