يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۳۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی را از برنامه‌های خود برای این مرکز را به اعضای هیأت رئیسه ارائه کرد.

به گزارش پایگاه 598، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از برنامه‌های خود در این مرکز به اعضای هیأت رئیسه که اعضای هیأت امنای مرکز پژوهش‌های مجلس نیز هستند ارائه کرد.

وی افزود: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارش خود عنوان کرد که در برنامه‌‌های کاری‌اش تعامل سازنده و همیشگی با دیوان محاسبات، معاونت نظارت و معاونت قوانین مجلس خواهد داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه اعضای کمیسیون بر این نکته تأکید کردند تا در ارتباط با مسائل روز مرکز پژوهش‌های مجلس در قالب ماده 142 آیین نامه داخلی گزارشاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پیش‌نویس طرح‌ها آماده و به کمیسیون‌ها ارائه کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین اعضای هیأت رئیسه بر این موضوع تأکید کردند که مرکز پژوهش‌های مجلس باید دورنمایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از آینده تصویب قوانین و تأثیر این مصوبات مجلس بر جامعه برای نمایندگان در کمیسیون‌های مختلف ترسیم کند تا زمینه برای تصویب طرح‌های موثرتر و بهتر فراهم شود.

وی افزود: علاوه بر این اعضای هیأت رئیسه بر این نکته تأکید داشتند که باید جایگاه مرکز پژوهش‌های مجلس از یک جایگاه مشاوره‌ای به یک جایگاه تعیین کننده و تأثیرگذار ارتقاء یابد.

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین عنوان کرد که بنای ایجاد تحول در مرکز پژوهش‌های مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها