يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۳۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
رونالدو آرائوخو مدافع اروگوئه ای جوان بارسلونا در بازی روز گذشته مقابل سابادل دچار مصدومیت شد.
به گزارش پایگاه 598، رونالد آرائوخو یکی از بازیکنان تیم دوم بارسا بود که در شروع مجدد لالیگا به تیم اول اضافه شد و بازی های خوبی را نیز به نمایش گذاشت. مدافع 21 ساله اروگوئه ای در بازی پایانی بارسا در لالیگا برابر آلاوس به دلیل مصدومیت اومتیتی و محرومیت جرارد پیکه در ترکیب ثابت به میدان رفت.

پس از پایان کار بارسا در لالیگا، گارسیا پیمنتو سرمربی تیم دوم باشگاه نسبت به آرائوخو اعلام نیاز کرد. تیم او باید در پلی آف صعود به دسته دوم اسپانیا به مصاف باداخوس می رفت و در نهایت کیکه ستین با اکراه به این درحواست پاسخ مثبت داد.

 

 

Ronald Araújo, the Uruguayan defense that was going to striker

 

 

آرائوخو کمک کرد تیم دوم بارسا در ضربات پنالتی بر باداخوس پیروز شود. حریف بعدی سابادل بود و برنده راهی دسته دوم می شد. این بازی شب گذشته به انجام رسید و تیم دوم بارسا با شکست 1-2 از صعود به دسته دوم بازماند اما خبر بد دیگر، مصدومیت آرائوخو از ناحیه مچ پا بود. مچ پای او پیچ خورده و حالا احتمال حضورش در بازی 18 مرداد مقابل ناپولی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

او در حالی مصدوم شده که کلمنت لنگله و اومتیتی دیگر مدافعان بارسا نیز مصدوم هستند. به این ترتیب کیکه ستین تنها جرارد پیکه را به عنوان مدافع میانی در دسترس می بیند مگر اینکه لنگله بتواند خود را به موقع به بازی با ناپولی برساند.

بدتر اینکه آرتورو ویدال و سرخیو بوسکتس هافبک هایی که به وقت نیاز در دفاع نیز به میدان رفته اند نیز برای بازی با ناپولی محروم هستند تا سرمربی بارسا نگران تر از همیشه باشد.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها