أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۳۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دبل کاپیتان امروز نساجی؛
در دوئل جنجالی فولاد و نساجی، کاپیتان مازنی‌ها نمایش درخشانی داشت و توانست ستاره اول میدان باشد.
به گزارش پایگاه 598، هر چند فولادی‌ها مسبب شکست خود در قائمشهر را داور می‌دانند اما نباید از نقش پررنگ و درخشان حامد شیری کاپیتان تیم نساجی قائمشهر در کامبک ناباورانه شاگردان محمود فکری غافل شد؛ ستاره‌ای که در خط دفاعی تیمش ضربات سر پرشماری زد و توانست به رغم آن‌که تیمش دو گل دریافت کرده، توپ‌های فراوانی را دفع کند. اما اوج کار شیری در 10 دقیقه پایانی بازی بود جایی که توانست ورق را به سود میزبان بازگرداند.

 

او ابتدا روی ضربه کرنر ماهینی گل اول را برای تیمش با ضربه سر به ثمر رساند و فاصله چندانی نشد که با اعلام پنالتی به سود نساجی، وی پشت توپ رفت و گل تساوی را به ثمر رساند تا با دبل خود دوئل سرمربیان استقلالی لیگ را به تساوی بکشاند.

 

در ادامه هم که ممشلی دیگر مدافع نساجی کامبک را تکمیل کرد تا برد به سود نساجی به ثبت برسد؛ بدون تردید اما پایه‌گذار این پیروزی حامد شیری بود که توانست با دبل در گلزنی، شبی فراموش نشدنی را در ورزشگاه وطنی قائمشهر پشت سر بگذارد و از تجربه گران‌مایه خود به خوبی در راه موفقیت تیمش بهره ببرد تا در دوئل بزرگ فکری-نکو این محمود فکری باشد که بتواند با تکیه بر تجربه رهبر تیم خود در زمین، یک پیروزی بزرگ را جشن بگیرد و روند شکست ناپذیری‌اش را در نساجی ادامه دهد.

عکسها: معین نادری

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها