أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۴۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
براساس اعلام فاکس نیوز
شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد ۵۹ مامور پلیس طی اعتراضات روز شنبه در ایالت‌های مختلف آمریکا مجروح شدند.
به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه 598، به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، چهار ماشین پلیس در فیلادلفیا به آتش کشیده شد. بررسی درباره این اقدام هم اکنون ادامه دارد. این سومین شهر بزرگ آمریکاست که در طول شب شاهد خشونت بود. در سیاتل ماموران پلیس با معترضان مقابل ساختمان اداره پلیس شهر درگیر شدند. این درگیری یک روز پس از آن صورت گرفت که با مواد منفجره به این ساختمان آسیب وارد شد.
اداره پلیس سیاتل تصاویر دوربین‌های نصب شده بر لباس ماموران پلیس را از این درگیری‌ها منتشر کرد. ۵۹ مامور پلیس در طول اعتراضات روز شنبه مجروح شدند. ۴۷ نفر نیز بازداشت شدند.
در همین حال در پورتلند، اعتراضات وارد شصتمین شب متوالی خود شد. معترضان در مجاورت ساختمان دادگاه از مواد آتش زا استفاده می‌کنند. پلیس برای متفرق کردن این جمعیت از گاز اشک آور استفاده می‌کند. در این اعتراضات به یک نفر شلیک شد و دو نفر نیز در این خصوص در بازداشت هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها