يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۴۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
مردی که متهم است شوهرخواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده، صحنه جنایت را بازسازی کرد و روانه زندان شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شرق: مردی که متهم است شوهرخواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده، صحنه جنایت را بازسازی کرد و روانه زندان شد. تحقیقات درباره این پرونده از زمانی در دستور کار کارآگاهان جنایی استان فارس قرار گرفت که به پلیس خبر دادند مردی در منطقه‌ای روستایی کشته شده است.

وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند خود را در برابر پیکر بی‌جان مردی به نام هاشم دیدند که هدف گلوله شکاری قرار گرفته بود. هیچ فردی شاهد این جنایت نبود و کسی نمی‌دانست هاشم چرا و چگونه هدف گلوله قرار گرفته است. کارآگاهان بعد از انتقال پیکر قربانی به پزشکی قانونی تحقیقات خود را از خانواده هاشم آغاز کردند و فهمیدند این مرد با همسر خود از مدت‌ها قبل اختلاف داشت و درگیری آنها بالا گرفته بود.

به ‌همین‌ دلیل احتمال قتل با انگیزه اختلافات خانوادگی قوت گرفت و مأموران همسر و پدرزن هاشم را بازجویی کردند. از میان گفته‌های آنها و سایر سرنخ‌های موجود مدارکی به دست آمد که نشان می‌داد برادرزن هاشم به نام محمود در این جنایت نقش داشته است. وقتی مأموران برای دستگیری محمود اقدام کردند، فهمیدند او از زمان کشته‌شدن هاشم خانه‌اش را ترک کرده و متواری شده است به همین سبب تحقیقات برای ردیابی او پی گرفته و در نهایت محمود بازداشت شد.

این مرد وقتی پشت میز بازجویی نشست، به کشتن هاشم اعتراف کرد و گفت: هاشم و خواهرم خیلی با هم اختلاف داشتند. هاشم خواهر مرا اذیت می‌کرد. چند بار در این رابطه به او تذکر داده و گفته بودم باید با همسرش درست رفتار کند اما او به تذکرهای من توجهی نداشت. روز حادثه وقتی به خانه خواهرم رفتم، دیدم آنها دوباره با هم درگیر شده‌اند و هاشم خواهرم را کتک می‌زند. آن‌قدر عصبانی شدم که نتوانستم خودم را کنترل کنم.

برای همین در حمایت از خواهرم سراغ سلاح شکاری‌ام رفتم و با آن هاشم را به قتل رساندم. سپس فرار کردم. من می‌خواستم از خواهرم حمایت کنم و رفتارهای هاشم باعث شد از دستش عصبانی شوم اما حالا از کاری که کرده‌ام پشیمان هستم.

بنا بر این گزارش، متهم در ادامه تحقیقات صحنه قتل را بازسازی کرد و سپس با دستور قضائی روانه زندان شد تا به پرونده او رسیدگی شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها