کد خبر: ۴۷۴۴۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مجری جنجالی از گالیله کمک گرفت؛
میراحمدی که 24 ساعت کابوس‌وار را سپری کرده، اظهاراتش را شایسته عذرخواهی نمی‌داند و یک روز بعد، نطق عجیبی در واکنش به درخواست باشگاه پرسپولیس انجام داد.
از همان لحظه‌ای که عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه صبح بخیر ایران، ماجرای روز پدر را واسطه کرد تا به داستان جایزه قلابی برای پسربچه‌های تنبل و بی استعداد برسد و در نهایت با عبارت "هشتگ بابا مسعود"، حرف‌هایش را خاتمه داد، معلوم بود این صحبت‌های او که به نوعی تکرار ادعای هواداران سپاهان، تراکتور و استقلال اینبار در فضای مجازی نه که در تلویزیون بود،  با خشم هواداران پرسپولیس و اعضای این باشگاه مواجه می‌شود.


پس از گفتن این جملات، شاهد واکنش‌های مختلفی بودیم؛ هواداران سه رقیب اصلی پرسپولیس با هشتگ "بابا مسعود" فضای مجازی را پر از تکرار ادعاهای خودشان کرده بودند و در سوی دیگر پرسپولیسی‌ها واکنش تندی به این موضوع داشتند و خواستار عذرخواهی رسمی صدا و سیما شدند، که این درخواست در ساعات پایانی شب گذشته با صدور بیانیه‌ای اجابت شد و صدا و سیما اشتباه مجری خود را پذیرفت.


نکته جالب توجه اما اینجاست؛ در شرایطی که انتظار می‌رفت، عبدالرضا امیرحمدی که روز گذشته نیز یک عذرخواهی تلویحی انجام داده بود، با تکرار همان حرف‌ها، ثانیه‌هایی کوتاه از برنامه را به اشتباه روز گذشته‌اش اختصاص دهد، اما شاهد ماجرای دیگری شدیم و او با ادبیاتِ مختص به خودش این عذرخواهی رسمی را انجام داد؛ همانطور که ویدئوی کوتاه روز گذشته او نیز پایانی عجیب داشت ! 


امیراحمدی حرف‌هایش را در رابطه با اتفاقاتی که طی 24 ساعت گذشته به دلیل اظهارات او رخ داده بود، اینطور با کنایه و شوخی آغاز کرد:« به یک نکته مهم رسیدم آقای توتونچی... بگوئید چرا؟ 


توتونچی: چرا؟


امیراحمدی ادامه داد:« به خاطر اینکه ما در این برنامه در مورد کاسبان کرونا صحبت کردیم؛ در مورد گرانی صحبت کردیم........» 


او سپس با تکرار حرف‌های روز گذشته‌اش ادامه داد:« همین دیروز صبح سکه شد 11 میلیون و پانصدهزارتومان؛ هیچ اتفاق و واکنشی نبود. دلار بازگشت به کانال 24 هزار تومان ولی هیچ عکس العملی اتفاق نیفتاد. ما این همه از مشکلات اقتصادی گفتیم ولی صدایی از کسی بیرون نیامد ولی یک ذره که به شوخی در مورد فوتبال صحبت کردیم، یکدفعه دیدیم که فوتبال از نان شب واجب‌تر است و باید حواسمان به فوتبال باشد.» 

 

 

البته این تمام حرف‌های مجری جنجالی شبکه اول سیما نبود و او با نقل قول کردن حرف های یکی از مسئولان ورزش، رشته کلام را دوباره در دست گرفت و اضافه کرد:« یکی از مسئولان محترم ورزش چند وقت پیش گفته بود، اینکه چه تیمی ببرد یا ببازد، برای ما زیاد مهم نیست. برای ما این مهم است که عده‌ای به ورزشگاه بروند و انرژی و خشمشان تخلیه شود.» 


مجری شبکه یک سیما که حواشی روز گذشته به نظر می‌رسد کاملا کلافه‌اش کرده، حرف‌هایش را از سر گرفت و عنوان کرد: «خوشحالیم دیروز بالاخره ما یک چیزی گفتیم و بخشی از این خشم انباشته الحمدالله تخلیه شد و مقصرش هم من بودم.» 

 

میراحمدی در ادامه به فیلم گشت ارشاد 2 اشاره کرد و حرف‌های حمید فرخ‌نژاد در آن فیلم را برای دفاع از خود استفاده کرد و با تغییر لحن و تن صدایش برای اینکه مشابه شخصیت فیلم مورد نظر شود، ادامه داد:« مقصر تمام این اتفاقات سیاسی، اقتصادی و همه کمبودها من هستم.....» 


مجری شبکه یک سیما بعد از صحبت های معناداری که انجام داد، به بخش عذرخواهی رسید و با لحنی جدی‌تر که حالا عصبانیت هم تاحدی چاشنی آن شده بود، گفت:« از همه عذرخواهی می‌کنم. ببخشید که به هر حال خامی کرده ایم و چیزی گفته‌ایم که موجبات تکدر را فراهم کرد. دوستان هم اصرار داشتند، همینجایی که این شوخی مطرح شده است، عذرخواهی هم در همینجا صورت بپذیرد. که بحمدالله انجام شد.» 
این تمام حرف‌های میراحمدی نبود و او با چند کلمه دیگری که در پایان نطق نزدیک به 2 دقیقه‌ایش به زبان آورد، نشان داد از روی اجبار حاضر به عذرخواهی شده و اظهاراتش را در حد این همه اعتراض و هجمه به خود نمی‌بیند. 


شاید فقط امیراحمدی که دستی هم بر آتش طنز دارد، می‌توانست یک عذرخواهی ساده را با گذر دادن از قیمت دلار و سکه و دیالوگ‌های فیلم گشت ارشاد 2 به جایی برساند که اینطور خاتمه پیدا کند:« خدا همه رفتگان را بیامرزد؛ به خصوص مرحوم گالیله را ... ».


با این جمله دیگر مشخص است که عذرخواهی امیراحمدی نه از ته دل که به صورت اجباری و براساس شرایط شغلی به زبان او آمده و البته به زبان آوردن کلمه گالیله بدان معناست که او درست می‌گفته و بعدا حقانیت صحبت‌هایش بر دیگران ثابت خواهد شد؛ کلمه‌ای که درفضای مجاری با استقبال هواداران استقلال و دلخوری مجدد و ادامه دار هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها