أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۴۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
عثمان دمبله و آنتوان گریزمان، دو ستاره مصدوم بارسلونا از امروز در تمرینات این تیم شرکت کردند.
به گزارش پایگاه 598، تمرینات بارسلونا بعد از چند روز تعطیلی از امروز و برای برگزاری دیدار 10 روز دیگر مقابل ناپولی از سر گرفته شد و خبر خوب برای هواداران این تیم بازگشت دوباره دو ستاره مصدوم و فرانسوی بارسا به تمرینات بود.

 

آنتوان گریزمان که در اولین فصل حضور در بارسلونا روزهای دشواری را سپری کرده، در دیدار مقابل وایادولید دچار آسیب دیدگی شده و دو بازی پایانی بلوگرانا در لالیگا را از دست داد. عثمان دمبله نیز از تاریخ 12 فوریه در تمرینات گروهی بارسلونا حضور نیافته بود و امروز بالاخره این اتفاق رخ داد. البته هر دو بازیکن به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند و احتمالا طی روزهای آتی به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد.

 

علیرغم پیش بینی های گذشته، نشریه اسپورت امروز مدعی شد ممکن است دمبله بتواند در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل ناپولی نیز بازی کند. البته به نظر می رسد شانس گریزمان برای حضور در لیست کیکه ستین بیشتر است و مهاجم 29 ساله بارسا می تواند در بازی با ناپولی در ترکیب حضور یابد. بارسلونا در دیدار رفت و در استادیوم سن پائولو در ایتالیا با تساوی 1-1 مقابل ناپولی متوقف شد و حالا کار آسانی برای صسعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان ندارد.

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها