يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۴۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
دروازه بان ایرانی در استادیوم بوسیل تمرین کرد
دروازه بان ملی پوش ایرانی که روز 23 تیرماه ایران به مقصد بلژیک ترک کرده بود بعد از گذراندن دوران قرنطینه در تمرینات این تیم شرکت کرد.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس بعد از سفر به بلژیک دو هفته به خاطر قوانین و پروتکل های بهداشتی در قرنطینه حضور داشت. او روز گذشته و در پایان مدت قرنطینه قرارداد سه ساله اش را با آنتورپ رسمی کرده و امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد.

 

 

 


حضور بیرانوند در آنتورپ با تمجیدهای زیادی رسانه های بلژیکی و همچنین مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران و تیم ملی بلژیک همراه بوده است و امروز صفحه اینستاگرام این باشگاه ، با انتشار عکس هایی از علیرضا بیرانوند در حال تمرین به این ملی پوش ایرانی تبریک گفت.


همچنین در صفحه اینستاگرام باشگاه آنتورپ و زیر عکس بیرانوند نوشته شده است که او بزودی قرارداد سه ساله اش را به طور رسمی در ورزشگاه بوسیل استادیوم اختصاصی آنتورپ امضا خواهد کرد که احتمالا این امضای قرارداد می تواند طی مراسمی برای هواداران و رسانه ها و تحت قوانین پروتکل بهداشتی برگزار شود.

 

 

 

 

بیرانوند بعد از سپری کردن روزها و سال های درخشان همراه پرسپولیس و تیم ملی ایران حالا ماجراجویی جدیدی را در فوتبال اروپا و لیگ کشور بلژیک به طور رسمی آغاز کرده است. رسانه های بلژیکی در این روزها از او به عنوان کسی که توانست کریستیانو رونالدو را به چالش بکشد نام می برند.

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها