أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۴۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
دنی آلوس، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا به پست امروز لیونل مسی در اینستاگرام واکنش نشان داده است.
به گزارش پایگاه 598، لیونل مسی امروز در صفحه ایسنتاگرام خود سری به گذشته ها زده و به مرور قهرمانی بارسلونا در سال 2011 در لیگ قهرمانان اروپا و برتری 1-3 مقابل منچستریونایتد تحت هدایت سرالکس فرگوسن پرداخت.

 

در آن فصل بارسلونا بعد از گذر از سد رئال مادرید در نیمه نهایی، در فینال به مصاف شیاطین سرخ رفت و لیونل مسی در نیمه دوم و با یک ضربه فوق العاده از پشت محوطه موفق شد ادوین فان درسار را مغلوب کرده و دروازه یونایتد را برای بار دوم باز کند. در ادامه نیز این داوید ویا بود که با یک ضربه دیدنی باز هم موفق به گلزنی شد و در نهایت بارسا با برتری 1-3 قهرمانی را جشن گرفت. لیونل مسی با قرار دادن تصویری از شادی گلزنی اش به مرور آن بازی پرداخته و دنی آلوس نیز با گذاشتن کامنت در مورد جشن شادی بهد از این گل صحبت کرده است.

 

دنی آلوس نوشت: "نزدیک بود پای من بعد از گلزنی تو در جشن شادی به خاطر برخورد با میکروفون دچار شکستگی شود."

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها