يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۵۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مرد قناد که در جریان درگیری با شوهر همسر سابقش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح دیروز در مقابل بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی البرز به جنایتش اعتراف کرد.
به گزارش پایگاه 598، ایران نوشت: مرد قناد که در جریان درگیری با شوهر همسر سابقش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح دیروز در مقابل بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی البرز به جنایتش اعتراف کرد.

رسیدگی به این پرونده از اواسط خرداد امسال به‌دنبال درگیری خونین مقابل یک قنادی در محمدشهر کرج شروع شد. مأموران گشت کلانتری با اطلاع از این ماجرا در محل درگیری حضور یافتند و با پیکر خونین مرد جوانی به نام رسول روبه‌رو شدند. خیلی زود تیم پزشکی در محل حادثه حضور یافت، اما به‌رغم تلاش پزشکان رسول در اثر ضربه چاقو و شدت خونریزی جان باخت.

بدین ترتیب تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی در صحنه مستقر شده و به دستور بازپرس کشیک قتل جسد رسول به پزشکی قانونی منتقل شد. ضارب که مرد ۴۱ ساله‌ای به نام احمد بود در همان صحنه جنایت بازداشت شد و برای بازجویی به اداره پلیس انتقال یافت و به قتل اعتراف کرد.

در ادامه تحقیقات پلیس به بازجویی از همسر مقتول پرداخت که وی به مأموران گفت: مدتی قبل از احمد - قاتل- جداشده و با رسول ازدواج کرده بودم از همسر اولم پسری به‌نام علی داشتم که نزد پدرش زندگی می‌کرد، اما شوهر سابقم وقتی فهمید من ازدواج کرده‌ام دیگر اجازه نداد پسرم را ببینم. من بارها از احمد خواسته بودم که اجازه دهد پسرم را ببینم رسول هم خودش این موضوع را می‌دانست و حتی پیامک‌های درخواست ملاقات من و فرزندم را خودش برای احمد می‌فرستاد، اما او هر بار به بهانه‌ای مانع این ملاقات می‌شد.

تا اینکه روز حادثه رسول به سراغ احمد رفت تا با او صحبت کند و رضایتش را برای اینکه من فرزندم را ببینم جلب کند. احمد قناد بود و در یک شیرینی‌فروشی در محمدشهر کار می‌کرد، اما نمی‌دانم چه اتفاقی بینشان افتاد که با هم درگیر شده و احمد با چاقویی که داشته است رسول را به قتل رساند.

احمد پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود صبح روز دوشنبه پنجم مرداد در شعبه یکم دادسرای جنایی استان البرز به ریاست قاضی محمد عنبری تحت بازجویی قرار گرفت. در ابتدای جلسه اولیای دم خواستار اشد مجازات و قصاص متهم شدند.

آنگاه متهم در مقابل بازپرس ایستاد و درحالی که در اظهارات خود دفاع قابل قبولی برای ارتکاب این جنایت نداشت مدعی شد که هیچ انگیزه قبلی برای کشتن مقتول نداشته است و فقط از روی خشم و عصبانیت ناگهانی وی را به قتل رسانده است.

بازپرس عنبری پس از تفهیم اتهام به متهم و دریافت اعتراف‌های او با توجه به گزارش مأموران نیروی انتظامی و تحقیقات تیم جنایی پلیس آگاهی همچنین اظهارات شاهدان درگیری کیفرخواست او را به اتهام قتل عمد صادر کرد و متهم روانه زندان شد تا به‌زودی در دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها