يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۵۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
پرده جدید خانه خدا در شب عرفه زیر باران رحمت الهی تعویض شد.
به گزارش پایگاه 598، عصر روز گذشته پرده جدید خانه خدا به مسجدالحرام منتقل شد و به نظر می‌رسید طبق روال هر ساله در روز عرفه یا بعد از نماز صبح، پرده جدید جایگزین پرده فعلی کعبه شود.

اما پس از انتقال پرده جدید خانه خدا، مراسم تعویض پرده خانه خدا برگزار شد به طوری که متولیان مسجدالحرام، پرده‌های جدید را به نزدیک کعبه منتقل کردند و مراسم تعویض پرچم حدودا پس از اذان مغرب بدون حضور زائران آغاز شد.

 

تعویض پرده خانه خدا در حج ۱۴۴۱

در اواسط تعویض پرده خانه خدا بارش رحمت الهی بارید و همچنان نیز در مسجدالحرام باران حال و هوای متفاوتی را به خانه خدا داده است.

در ادامه تصاویری از تعویض پرده خانه خدا در شب عرفه و آستانه عید قربان مشاهده می‌کنید:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها