کد خبر: ۴۷۴۵۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
پایان کار امیراحمدی در برنامه صبحگاهی
به موجب توئیتی که در فضاهای رسمی بازنشر شده، عبدالرضا امیر احمدی مجری شبکه یک از حضور در برنامه صبح بخیر ایران منع شده است.
به گزارش پایگاه 598، این توئیت را محسن سوهانی که خود را مشاور شبکه یک سیما معرفی کرده، منتشر کرد و در توضیح آن نوشته با توجه به تکرار یک اشتباه در دو روز متوالی مجری صبح بخیر ایران تغییر کرد. رعایت رفتار حرفه ای و احترام به مردم سرلوحه شبکه یک صدا و سیماست.

 

این توئیت در حالی منتشر شده که عبدالرضا امیر احمدی به گفته تهیه کننده این برنامه که شب گذشته با ورزش سه صحبت می کرد، مجری اصلی این برنامه نبوده است. داریوش دلیلی در اینباره به ما گفته بود امیر احمدی هفته ای دو روز، شنبه‌ها و سه شنبه‌ها در برنامه حاضر می‌شد و دقایقی به اجرا می‌پرداخت و مجری اصلی ما پدرام کریمی بود که حالا جای خود را به میلاد شیران داده است چرا که به دلیل دیسک کمر قادر به حضور در برنامه نیست و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

 

 

امیر احمدی که روز شنبه در پاسخ به صحبت های مهدی توتونچی مجری ورزشی این برنامه، قهرمانی پرسپولیس را به مسعود سلطانی فر ربط داده بود، بعد از انتشار یک ویدئوی عذرخواهی در پی فشار هواداران و باشگاه پرسپولیس، مجددا در همان برنامه عذرخواهی دوباره‌ای از پرسپولیسی‌ها داشت اما صحبت‌هایش را با این جمله به پایان رساند که: خدا پدر مرحوم گالیله را بیامرزد! که منظور او این بود که صحبت هایش درست است و روزی به حرف‌هایم می‌رسد و به عنوان مثال من هم مثل گالیله مجبور شدم که امروز این اعتراف خلاف واقع را بر زبان بیاورم.

 

در پی این صحبت ها که در دومین برنامه متوالی از سوی او منتشر شد، شایعه اخراج او از صدا و سیما در فضای مجازی پیچید اما با توجه به اینکه او کارمند رسمی این سازمان است چنین چیزی درباره او صدق نمی‌کند کما اینکه او شب گذشته به اجرای یک برنامه در شبکه جام جم پرداخت. با این حال امروز باشگاه پرسپولیس بیانیه ای مجددی در این زمینه منتشر کرد و بعد از گذشت یکی دو ساعت مشاور شبکه یک سیما نیز در توئیت خود خبر داد که امیر احمدی دیگر در برنامه صبح بخیر ایران شرکت نخواهد کرد.

 

 

این کل ماجرایی بود که در 48 ساعت گذشته هواداران استقلال و پرسپولیس را به نحوی از انحا سرگرم کرده بود و حالا استقلالی‌ها با اشاره به برخی موارد قبلی در توهین مجریان صدا و سیما به باشگاه استقلال، اینطور از ماجرا برداشت کرده‌اند که فقط توهین به پرسپولیس است که منجر به برخورد، توبیخ و اخراج می‌شود و این مساله به مجریان پرسپولیسی که علیه استقلال صحبت می‌کنند اتفاق نیفتاده و نمی‌افتد. آنها حتی فیلم‌هایی از  صبحت‌های علی ضیا، حسین کلهر و محمدرضا احمدی علیه استقلال منتشر کرده‌اند که البته در این ویدئوها درباره فرجام ماجرا و عذرخواهی مجریان بدون قید و شرط صحبتی به عمل نیامده است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها