أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۵۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
منچستر سقوط کرد، بارسا اوج گرفت
رئال مادرید با وجود بحران اقتصادی ناشی از کرونا توانست رتبه اول خود در رده بندی با ارزش ترین برنده های فوتبالی دنیا را حفظ کند و بارسا هم جهش چشمگیری داشت.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا،  باشگاه رئال مادرید همچنان با ارزش ترین برند فوتبالی دنیا محسوب می شود. حتی کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن هم باعث نشد رئال این رتبه را از دست بدهد با این حال چیزی نمانده بود تا بارسا این رتبه را از دست رئال خارج کند.

 

 

 

 

طبق گزارش "Brand Finance Football"، کهکشانی ها باوجود افت 13.8 درصدی همچنان با 1419 میلیون یورو با ارزش ترین باشگاه فوتبال دنیا هستند و بهترین شاخص قدرت برند با 94.9 از 100 را در اختیار دارند.

پیش بینی می شود با توجه به قهرمانی اخیر رئال در لالیگا بر اعتبار و ارزش این باشگاه بیش از پیش اضافه شده و در رده بندی بعدی نیز رتبه خود را حفظ کند.

آنها با راه اندازی یک برند نوآوری به نام "Real Madrid Next"، فعالیت های تجاری خود را گسترش داده اند که هدف از آن کار با شرکت های نوپا مبتنی بر فناوری است. رئال مادرید همچنین با ایجاد کانال پرداخت به ازای هر بار استفاده از شبکه های اجتماعی، از این پلتفرم ها نیز برای افزایش مشارکت دنبال کنندگانش بهره می برد.

 

 


 

پس از رئال مادرید شاهد حضور بارسا در رتبه دوم هستیم که ارزشش با رشد 1.4 درصدی به 1413 میلیون یورو افزایش پیدا کرده و تنها در فاصله شش میلیون یورویی رئال قرار گرفته است. بارسا که پس از رئال و منچستریونایتند در رده سوم قرار داشت، حالا به رتبه دوم رسیده و فاصله با رئال را نیز به شکلی چشمگیر کاهش داده است.

بارسلونا قرار بود تبدیل به اولین باشگاه فوتبال دنیا شود که در یک سال فوتبالی توانسته به درآمد 1 میلیاردی برسد ولی بحران اقتصادی ناشی از کرونا مانع شد با این حال بارسا توانست به خوبی این بحران را مدیریت کند و بر خلاف رئال که 13.8 درصد افت ارزش را به خود دید، توانسته 1.4 درصد نسبت به گذشته رشد ارزش داشته باشد.

 

 

 

 

پس از رئال و بارسا، باشگاه منچستریونایتد با 1.14 میلیون یورو در رتبه سوم قرار گرفت و یک پله سقوط کرد. در رتبه های چهارم تا دهم نیز لیورپول با 1262 میلیون یورو، منچسترسیتی با 1124 میلیون یورو، بایرن با 1056 میلیون یورو، پی اس جی با 967 میلیون یورو، چلسی با 949 میلیون یورو، تاتنهام با 784 میلیون یورو و آرسنال با 719 میلیون یورو دیده می شوند.

 

جالب اینکه در میان ده برند فوتبالی با ارزش دنیا نام شش باشگاه انگلیسی دیده می شود. از دیگر تیم های اسپانیایی این فهرست می توان به اتلتیکو مادرید، سویا، والنسیا و بیلبائو اشاره کرد که به ترتیب در رتبه های 13، 32، 36 و 40 قرار دارند. ویارئال نیز چهلم است و بتیس در رتبه 50 دیده می شود.

 

Guardiola keen to avoid

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها