أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۵۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
جدیدترین اقدام غرورآفرین پاسداران انقلاب؛
مزرعه موشکی، تضمینی است نه فقط برای برداشته شدن سایه جنگ از کشور، بلکه برای به پناهگاه فرستادن نظامیان همان هایی که غربگرایان برای عکس یادگاری گرفتن با آنها سر و دست می شکانند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، رضا صفری: ایران از سال ها پیش، جزو معدود کشورهایی است که توان ساخت و پرتاب موشک از سیلوهای زیر زمینی را  به دست آورد. همچنین چند سال است که از انتشار تصویر شهر موشکی و زیرزمینی سپاه  از طریق رسانه ملی می گذرد، اما در روزهای اخیر و در چهاردهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص)، شاهد رونمایی از موشک هایی بالستیکی بودیم که مانند بذر کاشته شده ای از دل زمین، به یک باره زمین را می شکافند و هدف از پیش تعیین شده را مورد اصابت قرار می دهند.


اتفاقی که به گفته سردار حاجی زاده، فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای اولین بار در دنیا و بدون استفاده از سکوها  و تجهیزات مرسوم انجام شده است.
 
 اما چند نکته کوتاه در این باره و تطبیق آن بر شرایط این روزها باید بیان کرد:
 
1. رهبر معظم انقلاب، سال 90 در جمع مردم کرمانشاه فرمودند: «من یک وقتی گفته‌ام؛ ما می خواستیم از خارج از کشور سیم خاردار تهیه کنیم. کشوری که این سیم خاردار باید از آنجا عبور می کرد - شوروی سابق - اجازه نمی داد که این کالا از داخل خاک او عبور کند، بیاید ایران! حالا کالا نه کالای نظامی است، نه سلاح تهاجمی است؛ سیم خاردار است! اینقدر محدودیت علیه کشور ما به وجود آوردند».

حال باید ببینیم که این چه فرمولی است که دغدغه سیم خاردار را تبدیل به رونمایی از مزرعه موشکی کرده و تمام دنیا را انگشت به دهان گذاشته است؟ قطعاً این فرمول، اکسیر اعظمی است که عبور از سنگلاخ های اقتصادی و غیر اقتصادی را به راحتی نتیجه می دهد.
 
یادمان نرود که این دستاورد منحصر به فرد، در اوج تحریم ها و فشارهای بین المللی علیه سپاه پاسداران و کشورمان و همچنین شکست های دومینووار برجامی رقم خورده است. اما اخلاص، جهاد و ولایت پذیری رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چیز دیگری را نشان داد.در نظر بگیرید که حتی انتشار تصاویر فرماندهان سپاه پاسداران نیز از سوی آمریکایی  ها و شبکه های اجتماعی خارجی مورد تحریم قرار گرفت! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

در واقع این مسیر که توسط سپاه طی شده، همان مسیری است که قرآن کریم نیز در آیه 69 سوره عنکبوت وعده داده است: «وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا  وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ ...و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است»
 
2. در دنیای امروز باید قدرت خود را به دنیا تحمیل کرد، در غیر این صورت انتظار اینکه با مذاکره می توان قدرتمند شد یا مشکلات را حل کرد، بیشتر شبیه به افسانه است. تحریم نیز بر کشوری اثر خواهد گذاشت که خود را ضعیف نشان دهد و به امید مذاکره، شب را صبح کند.

برای مثال، این قدرت مذاکره نبود که آمریکا را نسبت به تحریم شرکت چینی «هواوی»، پشیمان کرد و سر جای خود نشاند، بلکه این قدرت شرکت چینی بود که اساساً تحریم را به سخره گرفت. ما هم در بسیاری از عرصه ها تحریم ها را به سخره گرفتیم، اما گویا عده ای فریب خورده در داخل، علاقه دارند که همچنان از فرمول های تاریخ مصرف گذشته و به موزه حواله شده، استفاده کنند و بعد از «اوباما» و «ترامپ»، امروز چشم به راه «بایدن»ها هستند و ظاهراً به دنبال وعده سر خرمن دیگری از جنس تضمین «کری »! در حالیکه فرمول اصلی همان است که بارها تجربه شده و در این روزها یکی دیگر از نتایج آن را دیدیم.
 
3. تضمین «کری» که غربگرایان فریبش را خوردند، سرابی بیش نبود اما مزرعه موشکی، تضمینی است نه فقط برای برداشته شدن سایه جنگ از کشور، بلکه برای به پناهگاه فرستادن نظامیان همان هایی که غربگرایان برای عکس یادگاری گرفتن با آنها سر و دست می شکانند.
 
4. موشک های استتار شده در دل زمین، یک بار دیگر ما را یاد آن جمله سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه و امانت دار حاج قاسم می اندازد: «ایران در همه جا هست، در حالیکه هیچ کجا نیست»، حالا هم باید بگوییم موشک های سپاه در همه جا هستند، در حالیکه هیچ کجا نیستند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها