کد خبر: ۴۷۴۵۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
ادعای بیلد
هر باشگاهی 30 میلیون یورو برای تیاگو آلکانتارا پرداخت کند شانس جذب او را پیدا خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، سال 2013 بود که تیاگو آلکانترترا از بارسلونا به بایرن پپ گواردیولا پیوست. پس از اینکه تعداد بازی های او برای بارسا در فصل 13-2012 به حدنصاب 25 بازی نرسید، بایرن از بندی در قراردادش استفاده کرد و او را به خدمت گرفت.

 

 

 

 

تیاگو در هفتمین فصل حضورش در بایرن، هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و در مورد آینده تردیدهایی دارد. گفته می شود علیرغم شرایط خوب در آلمان، این هافبک خلاق به دنبال جدایی است و این طور به نظر می آید که لیورپول مقصد مورد نظر او خواهد بود.

درحالی که شایعات درباره انتقال تیاگو ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ به لیورپول این روزها به اوج رسیده، کارل هاینتس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن نیز اخیرا گفت که تیاگو قصد خود برای ترک مونیخ را به باشگاه اطلاع داده ولی بایرن تا این لحظه هنوز هیچ پیشنهادی برای او دریافت نکرده است. رومینیگه ضمنا گفت که شخصا مایل است تیاگو را در این تیم ببیند ولی تلویحا از بعید بودن چنین احتمالی صحبت کرد.

 

 

 

 

طبق ادعای اسپورت بیلد، بایرنی ها در نهایت به این نتیجه رسیده اند که حفظ تیاگو غیرممکن است و روی او 30 میلیون یورو قیمت گذاشته اند. این در حالی است که در انگلیس مدعی شده اند لیورپول حاضر نیست بیش از 20 میلیون یورو برای تیاگویی که تنها یک سال دیگر با بایرن قرارداد دارد، پرداخت کند.

بایرن اما هیچ عجله ای برای فروش تیاگو ندارد و منتظر پیشنهادی مناسب برای او خواهد ماند. گفته می شود بارسلونا نیز بی میل نیست تا تیاگو را بار دیگر به خدمت بگیرد و انتقال ِ"پدری"، بازیکن تیم دوم این باشگاه به بایرن، شاید مسیر بازگشت ستاره اسپانیایی-برزیلی را هموار کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها