أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۴۵۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یک عضو بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای کاهش ریسک ابتلا به کرونا باید طرح ترافیک لغو شود لذا این موضوع در مجمع نمایندگان تهران و کمیسیون بهداشت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه 598، یک عضو بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای کاهش ریسک ابتلا به کرونا باید طرح ترافیک لغو شود لذا این موضوع در مجمع نمایندگان تهران و کمیسیون بهداشت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

غلامحسین رضوانی اظهار کرد: با وجودی که مردم زدن ماسک را به عنوان یک اولویت برای خود قرار دادند اما باز هم حضور در مراکز پر رفت و آمد و شلوغ همچون مترو خطرناک است.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی ریسک ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد باید اجازه داده شود مردم از اتومبیل شخصی خود استفاده کنند که این منوط به لغو طرح ترافیک است، لذا منطق، قانون و شرع حکم می‌کند که طرح ترافیک برداشته شده تا ریسک ابتلا به کرونا هم کاهش پیدا کند.

این عضو مجمع نمایندگان تهران در پایان اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع بحث لزوم لغو طرح ترافیک را در جلسه هفته آینده مجمع تهران و کمیسیون بهداشت پیگیری خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها