أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۶۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
یادداشت وارده؛
ما همیشه در برابر ولایت مطیعیم و چشم گفتیم و نمونه اخیرش همین دعای عرفه که چند ساعت پیش از مراسم، از ستاد ملی کرونا گفتند لغوش کن و کردیم، هرچند خودی و ناخودی از این اطاعت امر، ناراحت شده و از ما گله‌مند شدند یا چیزی را نسبت دادند، اما حرف ما در برابر ولی فقیه بر پایه عقل و نقل، فقط یک کلمه است و آن هم "چشم" است
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598-محمد صدارت؛ نکته اول خطاب به رهبر معظم انقلاب: ما همیشه در برابر ولایت مطیعیم و چشم گفتیم و نمونه اخیرش همین دعای عرفه که چند ساعت پیش از مراسم، از ستاد ملی کرونا گفتند لغوش کن و کردیم، هرچند خودی و ناخودی از این اطاعت امر، ناراحت شده و از ما گله‌مند شدند یا چیزی را نسبت دادند، اما حرف ما در برابر ولی فقیه بر پایه عقل و نقل، فقط یک کلمه است و آن هم "چشم" است

نکته دوم خطاب به ستاد ملی مقابله با کرونا: حالا که رهبری اینقدر از شما حمایت می‌کند و مایه می‌گذارد، غیرت به خرج دهید و شیوه‌نامه را به گونه‌ای ابلاغ کنید که شک و شبهه نداشته باشد، شیوه‌نامه دعای عرفه دقیقا ظهر همان روز و چند ساعت قبل از مراسم با استدلالاتی غیرمنطقی که در شهرهای بزرگ نقض آن دیده می‌شد به دست ما رسید که معاون وزیر بهداشت به معاون وزیر کشور و ایشان به استاندارها و آنها به فرماندارها و آنها به ما ابلاغ کردند و همه با عناوین ستادهای مقابله با کرونا اما بعدا شنیدیم برخی دوستان گفتند ربطی به ستاد ملی مقابله با کرونا نداشته!!

عزیزان من
شیوه‌نامه را در اسرع وقت با فاصله زیاد از محرم و از طریق صداوسیما ابلاغ کنید تا همگان در جریان قرار بگیرند و شبهه‌ای به آن وارد نشود و فرصت برای اندیشیدن تمهیدات داشته باشند، هیاتی‌ها که نیروی اداری شما نیستند تا با بخشنامه دقیقه نودی بتوان مدیریتشان کرد، نیروهای مردمی هستند که از وقت و پول و خانواده خود می‌زنند تا تکیه یا حسینیه را آماده برگزاری مراسم بکنند و این کار بعضا از دو سه هفته پیش از محرم آغاز می‌شود.

نکته سوم هم خطاب به دوستان هیاتی: برادران و خواهران مسئول هیات، در نظر داشته باشید آنچه که رهبر انقلاب در سخنانشان اشاره کردند "عزاداری" است با هر شکل ممکن، نه الزاما شیوه‌ای که سالهای گذشته در هیات شما رواج داشته، پس صحیح نیست که بگوییم رهبری گفتند "مردم محرم عزاداری می‌کنند" و این مجوزی است برای برپایی هیات ما!

ایشان فرمودند به یک شکلی! و شکل آن را منوط کردند به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، پس شما عزیزان هم پیش فرض های مختلف را درباره روشهای عزاداری خانگی، کوچه‌ای، محله‌ای، حسینیه‌ای و ... را بسنجید و آنچه را که مطابق با شیوه‌نامه ستاد ملی کرونا بود اجرا کنید، نه اینکه با پافشاری بر شیوه‌ سالهای گذشته خود بخواهید شیوه‌نامه ستاد را قضاوت کنید.

ان شالله خداوند به همه توفیق عزاداری مخلصانه دهد و به برکت این عزاداری‌ها، شر ویروس منحوس کرونا را از سر بشریت کوتاه کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها